ui ux

امروزه که بسیاری از کسب و کار ها به سمت مجازی شدن رفته اند ، باید گفت راه های بسیاری برای فروش یک محصول را به شما معرفی میکنند ، اما در این ما بین تفاوتی که همیشه علت موفقیت یک کسب و کار را معرفی میکند بدون شک روش و میزان فروش آن کسب و کار میباشد . در این مقاله ۳ روش برای فروش بالتر و بهتر را به شما معرفی میکنیم که در این خین اگر مرحله سوم را در مرحله اول و دوم به صورت حرفه ای پیاده سازی کنید. قطعا نتیجه خوب را برای شما به همراه دارد.

مرحله ۱/ راه اندازی صفحات اجتماعی

صفحه اجتماعی مانند اینستاگرام ، تلگرام و یا هر شبکه اجتماعی که برای کسب و کار شما مناسب باشد یکی از بهترین راه ها برای فروش بیشتر و بهتر است اما این موضوع زمانی کاربردی و اصولی است که شبکه اجتماعی شما مناسب با کسب و کار شما باشد و از کیفیت بالایی در طراحی و استفاده از روش ها و الگوریتم ها میباشد یکی از بهترین شبکه های اجتماعی این روز ها اینستاگرام میباشد که این روز ها با گذاشتن ریلز تفاوت میزان موفقیت کسب و کار ها دو چندان میکند. فراموش نکنید قطعا شبکه های اجتماعی سیگنال های بسیار مثبت و کاربردی به سایت شما نیز میدهد. در نظرداشته باشید برای این کار گاهی نیاز دارید ادمین بسیار حرفه ای استخدام کنید.

 

مرحله ۲/ راه اندازی سایت

سایت دومین مرحله برای نمایش کسب و کار و به دنبال آن فروش بالاتر است اما باید در نظر داشته باشید که تنها راه اندازی یک سایت برای کسب و کار شما کافی نیست و باید در کنار آن از سئو یا بهینه سازی موتور های جستجو نیز که به بهتر و بیشتر دیده شدن شما نیز کمک میکند بهره بگیرید. داشتن یک سایت همراه با تمامی روش های اصولی و حرفه ای باعث میشود درآمد غیر فعال شما به شدت بالا رفته و بر خلاف صفحات اجتماعی کار شما بسیار کم بشود. برای راه اندازی سایت میتوانید به فروشگاه محصولات وردپرسی سایت پایتوکو نیز سر بزنید.

 

مرحله ۳/ UI و UX دو عضو جدا ناپذیر

UI و UX دو اسم کاملا آشنا هستند که اولی به معنای رابط کاربری و دومی به معنای تجربه کاربری میباشند ، در نظر داشته باشید اولین گام برای فروش قطعا امن کردن فضای فروشگاه شماست یکی از بهترین راه کار ها بجز مسائل امنیتی برای بالا بردن اعتماد کاربر به شما ، زیبایی سایت و یا شبکه اجتماعی شماست. همچنین زیبایی فضای خرید برای کاربر قطعا یکی از روش هایی است که کاربر را محکوم به خرید میکند. برای مثال تصور کنید شما به فروشگاه اینترنتی سر میزنید و در ابتدا با یک فضای شلوغ و بی کیفیت مواجه میشوید. بدون شک اعتماد شما نسبت به خرید از این فروشگاه کاهش میابد. برای دانلود انواع طرح های گرافیکی به فروشگاه گرافیک پایتوکو سر بزنید.

 ui ux

UI , UX مناسب فضای فوق العاده ای  را برای فروش بعد حضور کاربر در فروشگاه شما ایجاد میکند

در پایتوکو ۰ تا ۱۰۰ پروژه خود را با ما راه اندازی کنید همراه با دریافت پروپوزال دقیق و حرفه ای و تعیین مسیر کسب و کار

۳ راه اصولی برای بالا بردن فروش در کسب و کار های اینترنتی