بهترین گوشت کوب برقی بازار

گوشت کوب برقی یکی از وسایل کاربردی آشپزخانه محسوب می شود. گوشت کوب برقی ها در انواع مختلف تک کاره و چندکاره در بازار موجود می باشند که با توجه به نوع آن می توانید کارهای مختلفی از جمله: رنده کردن، مخلوط کردن، چرخ کردن و له کردن مواد غذایی را انجام دهید و بدین صورت روند آشپزی را تسریع کنید. یکی از مزایای گوشت کوب برقی این است که خیلی سریع می توانید از آن برای کارهای مختلف آشپزی استفاده کرده و قطعات آن را بشویید. آن را جمع کرده و کنار بگذارید.

در این بخش قصد داریم تا بهترین گوشت کوب برقی بازار از برندهای معتبر را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید. گوشت کوب برقی های معرفی شده تماما از برندهای معتبر بازار و دارای گارانتی می باشند و شما با خیالی راحت می توانید مدل دلخواهتان را خریداری کنید.

بهترین گوشت کوب برقی بازار

گوشت کوب برقی پارس خزر مدل HB-5501AP

این گوشت کوب برقی در ابعاد 7*36 سانتی متر تولید شده است و توان آن 350 وات است که برای مصارف خانگی بسیار مناسب می باشد. این مدل یکی از پرفروش ترین گوشت کوب برقی های پارس خزر است که از نظر عملکرد، کیفیت ساخت، امکانات، طراحی ظاهری و ارزش خرید بسیار فوق العاده است و خرید آن به افرادی که به دنبال یک گوشت کوب برقی ساده، شیک و خوش قیمت هستند پیشنهاد می شود. یکی از سوالات متداول مشتریان این است که آیا گوشت کوب برقی پارس خزر خوبه ؟ که ما با اطمینان به این سوال پاسخ مثبت می دهیم. توجه داشته باشید پارس خزر یکی از بهترین برندهای ایرانی است که بدلیل کیفیت بالای محصولات، گارانتی، تنوع، قیمت مناسب و رعایت استانداردهای لازم علاوه بر ایران کالاهای خود را به کشورهای دیگر صادر می کند. در ادامه با ویژگی های این مدل بیشتر آشنا شوید.

  • دارای قابلیت پوره کردن غذاهای نیمه آماده
  • دارای تیغه و محور تمام استیل
  • دارای قابلیت خرد کردن غذاهای پخته
  • دارای قابلیت جدا شدن مجموعه تیغه از دستگاه
  • دارای قابلیت نصب بر روی دیوار

گوشتکوب برقی براون مدل MQ523

گوشتکوب برقی مدل MQ523جزو بهترین گوشت کوب برقی براون می باشد که در رنگ های سفید، طوسی و سفید صدفی تولید و عرضه شده است. این محصول تا به امروز علاوه بر فروش بالا موفق به کسب رضایتمندی 80 درصدی مشتریان شده است. قابلیت شستشوی لوازم جانبی این مدل کار شستشوی سریع و بی دغدغه را فراهم کرده است. توان موتور 1000 وات است و از پس خرد و له کرن مواد غذایی نرم و سفت براحتی بر می آید. توجه داشته باشید مارک براون آلمانی است و یکی از بهترین ها در زمینه تولید لوازم خانگی برقی بخصوص گوشت کوب برقی می باشد. در ادامه با ویژگی های این محصول بیشتر آشنا شوید.

پایه ضدلغزش

تنظیم سرعت

عملکرد توربو

دارای خردکن بزرگ

رنگبندی متنوع

دارای گارانتی معتبر 18 ماهه

گوشت کوب برقی گوسونیک مدل GSB-845

گوشت کوب برقی گوسونیک مدل GSB-845 به یک موتور 1200 وات و تیغه استیل 4 پره مجهز شده که فوق العاده قدرتمند است. اقلام همراه این محصول از جمله: خردکن، همزن و پارچ میکس در واقع دست شما را برای کارهای مختلف درست کردن غذا باز می گذارد. رنگبندی متنوع، قیمت ارزان، گارانتی معتبر و طراحی عالیِ گوشت کوب برقی گوسونیک مدل GSB-845 سبب شده تا افراد با سلایق مختلف آن را خریداری کنند. تا به امروز این گوشتکوب برقی موفق به کسب رضایتمندی 81 درصدی مشتریان شده و جزو بهترین مدل گوشت کوب برقی گوسونیک می باشد. در ادامه با ویژگی های این محصول بیشتر آشنا شوید.

  • موتور پرقدرت با توان 1200 وات
  • موتور با سیم پیچ 100 درصد مسی
  • دارای ظرف خردکن با ظرفیت 650 میلی لیتر با چهار تیغه
  • دارای سری همزن نرم جهت تهیه سس خامه دوغ و…
  • دارای پارچ میکس با گنجایش 800 میلی لیتر
  • دور موتور متغییر و قابل تنظیم
  • پایه استیل ضد پاشش و ضد زنگ

 

بهترین گوشت کوب برقی بازار