گردشگری در ایران با اجاره خودرو

یکی از مقاصد کرایه اتومبیل در دورانی که تمایل افراد نسبت به این اقدام رو به افزایش می‌باشد؛ کرایه ماشین برای گردشگری و رفتن به سفر آن هم در کشوری که دارای آب و هوای چهار فصل بوده و در هر زمان ممکن می‌توان به نقطه ایی برای گردش و تفریح رفت، می‌باشد. شاید به این فکر کنید که خب می‌شود با وسایل نقلیه دیگری مثل قطار یا بعضا هواپیما یا حتی اتوبوس و … هم به دل دشت و کوه و جنگل زد ولی ما امروز اینجا قرار است که از مزایای گردشگری در ایران با اجاره خودرو به نسبت استفاده از خودرو شخصی برای این امر صحبت کنیم تا شما با این اقدام دستتان باز تر باشد در لذت بردن بیشتر از سفرتان به مثل توقف در هرجایی که شما دلتان بخواهد تا از تمام مناظر نهایت لذت را ببرید که این ها همه در سفر با خودرو امکان پذیر می‌باشد.

خلاصه طور شروع کنیم تا برسیم به جاهای خوب ماجرا؛

انتخاب یک خودرو مناسب برای شروع یک سفر دل انگیز

به طور مثال از خوبی های اجاره خودرو برای گردشگری در وهله اول این است که با توجه به نوع مقصد ، می‌توانید یک خودرو لوکس و متناسب را از شرکتی مطمئن اجاره کنید و نهایت لذت را از سفر و گردش خود ببرید چرا که انتخاب خودرویی متناسب از مهمترین شرایط برای شروع یک سفر خاطره انگیز و به یادماندنی می‌باشد.

در این جا شایان به ذکر است که شرکت اجاره خودرو رنت اتو ، متناسب با هر نوع انتخاب از جانب شما، مجموعه ایی از خودروهای لوکس از جمله خودروهای سدان ، شاسی بلند (SUV) ، تشریفاتی و … را دارا می‌باشد و شما عزیزان می‌توانید با بهترین و آسان ترین شرایط از جمله هزینه مناسب جهت کرایه و خدمات 24 ساعته اقدام به اجاره این خودروها من جمله تفریح و گردشگری نمایید.

ذکر این نکته مهم می‌باشد که اجاره خودرو برای سفر به هر دو صورت اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده برای شما عزیزان امکان پذیر می‌باشد. هر دو صورت برای رفاه حال شما در نظر گرفته شده تا با توجه به نوع هدف خود یکی از آن ها را برگزینید.

اما شاید بخواهید یک راهنمایی از طرف ما داشته باشید که برای چه مکان هایی، چه تفریحی و گردشگری و چه اداری و تشریفاتی چه خودروهایی را اجاره کنید.

اول از همه انتخاب شما مهم می‌باشد چرا که شرایط و موراد مختللف را خود شما می‌توانید در نظر بگیرید اما به طور معمول افرادی که اقدام به رزرو خودرو می‌نمایند به این صورت عمل می‌کنند که برای رفتن به مکان های نزدیک از خودرو کیا اسپورتیج یا بعضا خودروهای سدانی به مانند کیا ، 206 و … استفاده می‌نمایند. از طرف دیگر افرادی که قصد سفر به یک مکان دور و به نسبت با جاده سرسختی را دارا می‌باشند خودروهای SUV ایی نظیر تویوتا لندکروز را انتخاب می‌نمایند یا بعضا افرادی که به نقاط دور سفر می‌کنند و قصد گردش را دارند از خودروهای سدان به مانند بی ام و ، کیا ، پورشه و … استفاده می‌کنند که در نهایت تصمیم گیرنده نهایی شما هستید و این ها همه نمایش میانگین نوع انتخاب افراد در اجاره خودرو با توجه به مکان انتخابی آن ها بود.

کاهش استرس و اضطراب با اجاره خودرو برای تفریح و گردشگری

همچنین با انتخاب خودرو کرایه ایی برای سفر، با راحتی و انعطاف پذیری کامل می‌توانید مشغول گردشگری و تفریح خود باشید و دیگر نگرانی و استرسی بابت رفت و آمدها ندارید و دیگر همه چی در اختیار خود شما است.

اما کم کم بریم سراغ موارد مهم تر؛ مثلا :

کمتر کردن هزینه های گردشگری و سفر با اجاره خودرو

وقتی که شما برای رفتن به سفر و مکان های دیدنی مختلف در کشورمان، خودرو شخصی تان را انتخاب می‌کنید، این انتخاب یکسری دنباله هایی را هم به همراه دارد که ممکن است کمی اذیت کننده باشند، مثلا هزینه هایی به مانند بیمه خودرو، استهلاک آن یا حتی بعضا تعمیرات و سرویس هایی که خودرو شما به آن نیاز دارد و … که تک تک این عوامل یعنی هزینه و خرج گذاشتن روی شونه شما در همین مرحله اول و حتی قبل از شروع آن ..!! ولی در عوض خوبی کرایه اتومبیل انتخابی از یک شرکت مطمئن، تحویل گرفتن آن در مکان دلخواه شما آن هم در بهترین و سالمترین وضعیت خودرو می‌باشد. چی از این بهتر که خودرو ما، آن هم همان مدلی که ما دوست داریم و از آن لذت می‌بریم در کمتر از ساعاتی در اختیارمان باشد؛ که این در اصل همان یک شروع هیجان انگیز می‌باشد.

بله درست خواندید؛

تحویل خودرو در مبدا و مقصد مورد نظر شما

در شرکت های معتبر نظیر شرکت کرایه خودرو رنت اتو ؛ شما بعد از انتخاب خودرو مورد نظر خود از بین کلکسیونی از خودروهای لوکس به مانند بنز های شرکت، بی ام و ، پورشه و …تاریخ و ساعت مورد نظر برای مبدا یا مقصد خود را انتخاب می‌نمایید و بعد از هماهنگی با مشاوران خبره و برجسته شرکت؛ خودرو مورد نظر خود را به موقع تحویل می‌گیرید و لذت سفر و ماشین رزرو شده خود را باهم می‌برید.

اما شاید یک سوال مهم برایتان پیش بیاید و آن هم این است که :

قیمت اجاره خودرو به چه صورتی محاسبه می‌شود ؟

در اصل وقتی که شما قصد کرایه یک ماشین در هر نوع سبکی را دارا باشید؛ هزینه اجاره آن خودرو به موارد مختلفی وابسته است به مانند کیلومتر کارکرد آن خودرویی که شما انتخاب نموده ایید؛ سال ساخت آن، تعداد روزهایی که شما قصد رزرو خودرو را دارید که همه و همه در تعیین هزیه برای رزرو و کرایه تاثیرگذار می‌باشند؛ لذا به این صورت نیست که یک قیمت واحد را بشود در نظر گرفت و این مورد از این لحاظ کاملا به نفع شما می‌باشد و باعث صرفه جویی در هزینه های شما برای این امر می‌شود.

یک مسئله مهمی که در بالاتر به آن اشاره کردیم اما الان می‌خواهیم کامل تر به آن بپردازیم؛ دغدغه رزرو و کرایه یک خودرو مطمئن هستش که شما را در تفریح و گردشتان دچار مشکل نکند.

رزرو خودرو با کیفیت و خوب

این مورد جز شایع ترین مورد در بین کرایه کنندگان اتومبیل می‌باشد و کاملا هم حق دارند چون به شدت مسئله مهمی می‌باشد. باید عرض کنیم خدمتتان که تمامی خودروهای موجود در شرکت رنت اتو ؛همگی در حد نو می‌باشند و در کنار این مورد؛ سلامت و موارد فنی هر خودرو بعد از اجاره و عودت خودرو به طور کامل توسط متخصصین امر چک و بررسی می‌شوند تا از احتمال بروز مشکل و نقص فنی در آینده به شدت کاهش یابد.

اما این وسط اگر خودرویی دچار مشکل و نقص فنی شد؛ باز جای نگرانی ایی نیست.

پشتیبانی 24 ساعته شرکت

متخصصین و عوامل اجرایی امداد رسانی شرکت به طور متداول و منظم پاسخگوی شما در هر ساعتی از شبانه روز هستند تا شما با خیالی راحت نسبت به اجاره خودرو برای گردشگری و تفریخ خود اقدام کنید.

در این حد رفاه و آسایش شما برای ما و هر شرکت معتبر دیگر مهم می‌باشد که در صورت صلاحدید شرکت در صورت طولانی شدن نقص فنی که احتمال به وجود آمدن آن به شدت پایین می‌باشد؛ امکان تعویض خودرو در لحظه برای شما وجود دارد تا هیچ نگرانی ایی برای شما وجود نداشته باشد.

شرکت اجاره خودرو رنت اتو همواره در تلاش است که بهترین خدمات را برای مشتریان خود در نظر بگیرید. در صورت تصمیم برای یک سفر خاطره انگیز؛ ما از ابتدا تا انتها همراهتونیم (:

 

گردشگری در ایران با اجاره خودرو