چه نواحی در بدن با کرایو لاغر می شوند؟

اندام زیبا آرزوی همه بوده و افراد روش های مختلفی برای لاغری استفاده می کنند. یکی از روش های کارآمد در لاغری موضعی ، کرایو بوده که بر روی نواحی مختلف مانند شکم ، زیر شکم ، باسن ، کمر ، پشت ، بازوها و پاها تاثیرگذار است. در ادامه به بررسی لاغری موضعی با دستگاه کرایو و این روش لاغری می پردازیم.

کرایو لیپولیز چیست؟

کرایو به عنوان تجزیه ذرات چربی سلولی به مولکول های کوچک تر تعریف می شود. لیپولیز سرد ، سیستمی است که در آن دستگاه لاغری منطقه ای ، فرآیند لیپولیز را با خنک کردن بافت چربی ذوب می کند. در این روش چربی هایی که با وجود سبک زندگی فعال و رژیم غذایی سالم نمی توانند از بین بروند به طور موضعی از بین می روند.

کرایو لیپولیز یک درمان فوق العاده ایمن است که تجمع چربی برخی از قسمت های بدن مانند ناحیه پهلو ، شکم ، زیر شکم پس از سزارین ، باسن ، پشت و… را کاهش می دهد.

تاریخچه و پیدایش این تکنیک

تکنیک دستگاه کرایو سال ها پیش و پس از کشف زنان اسب سوار در آمازون متولد شد. این سوارکاران دریافتند که در هوای سرد ، طرف باسن شان که با زین تماس می‌ گرفت ، در مقایسه با طرفی که روی زین قرار نداشت ، کوچک ‌تر می ‌شد. ترکیب سرما و فشردگی زین روی این قسمت از بدن آنها به طور قابل توجهی باعث آب شدن چربی این ناحیه می گردید.

متعاقباً ، تیم پزشکان اندرسون و مانشتاین تحقیقاتی را انجام دادند که منجر به اثبات همبستگی بین سرما و تخریب سلول‌های چربی شد و نشان داد که سلول‌های چربی در دماهای بسیار پایین نسبت به سایر سلول‌های بدن انسان حساس‌تر هستند.

در اوایل دهه 2000 ، ماشینی ساخته شد که قادر به بازتولید اثرات سرمای شدید در منطقه مورد نظر بود. با ترکیب دمای بسیار پایین (زیر 5- درجه سانتیگراد) با قرار گرفتن در معرض ناحیه به مدت 45 تا 60 دقیقه ، انجماد لیپیدهای موجود در سلول های چربی منجر به مرگ و در نتیجه ناپدید شدن نهایی آنها گردید.

چه نواحی در بدن را می توان با کرایو لاغر کرد؟

شرکت تجهیزات پوست و زیبایی بِلپو، وارد کننده انواع تجهیزات و دستگاه های پوست و زیبایی با گارانتی معتبر و یکی از بهترین فروشگاه خرید و فروش انواع دستگاه پوست و زیبایی، دستگاه کرایو، هیدرودرمی، هایفو با بهترین قیمت و کیفیت است. با کمک دستگاه کرایو می توان نواحی زیر را لاغر کرد؛

باسن

بازیابی باسن صاف و خوش فرم با از بین بردن چربی های اضافه امکان ‌پذیر است. اغلب رسوبات چربی در باسن برای مدت طولانی ماندگار هستند ؛ اما کرایو لیپولیز در این نواحی به خوبی کار می کند ؛ زیرا چربی این نواحی انعطاف پذیر و فیبری است و منجر به تخریب آن می شود.

شکم

لاغری شکم یک چالش بزرگ است ؛ زیرا چربی شکم به سختی می تواند جابجا شود. با اپلیکاتور دستگاه کرایو ، در 1 تا 2 جلسه و حدود 3 ماه شکم لاغرتر می شود. اگر کمی افتادگی پوست قابل مشاهده باشد ، مزوتراپی بدون سوزن و جلسات رادیوفرکانسی رنگ پوست را بازیابی می کند.

چین های پشت

چین ‌های پشتی یا “چین ‌های سوتین” برای خانم ‌ها حتی بدون افزایش وزن ظاهر می ‌شوند. هندپیس های دستگاه کرایو که به طور ویژه برای مناطق کوچک طراحی شده اند ، به این نواحی اجازه می دهند تا به طور همزمان درمان شوند. این درمان نتایج خوبی هم در لاغری و هم در سفت شدن این ناحیه ارائه می دهد.

قسمت داخلی ران

این ناحیه به ویژه در معرض افتادگی پوست است که می تواند با رسوبات کوچک چربی همراه باشد. مشاوره پزشکی قبل از هر درمان کرایو لیپولیز ، تشخیص استفاده از درمان مناسب را ممکن می ‌سازد. همچنین می تواند اثر ضد سلولیتی در این ناحیه داشته باشد که اغلب تحت تأثیر این پدیده قرار می گیرد. ران ها صاف شده و شکل خود را به دست می آورند.

بازوها

با افزایش سن ، انحنای بازوها تغییر شکل می دهند. حتی استفاده از تمرینات قدرتی منظم نمی تواند چربی اضافی و افتادگی آن را درمان کند. کرایو لیپولیز کریستال امکان درمان دقیق و موثر این چربی‌های اضافی را فراهم می ‌سازد. افتادگی توسط درمان های ترکیبی فرکانس رادیویی و لیزر پشتیبانی می شود.

زانوها

رسوبات چربی کوچکی نیز روی زانوها نشسته و در قسمت بالایی برجستگی های نامناسبی ایجاد می کند. این نواحی حاوی چربی و آب هستند و می توانند برای گردش خون خوب مضر باشند و به احساس سنگینی پاها کمک کنند. به کمک هندپیس کوچک دستگاه کرایو چین های چربی در یک جلسه از بین می روند و زانوها حالت طبیعی و ظریف خود را به دست می آورند.

چانه دوتایی

چانه دوتایی یکی از آخرین نواحی است که با کرایو لیپولیز قابل رفع است. این چربی اضافی که بسته به سن با پوست افتادگی مخلوط می شود ، معمولاً ناحیه ای بوده که بدون لیپولیز قابل اصلاح نیست.

چه نواحی در بدن با کرایو لاغر می شوند؟