معرفی وال پست اصفهان و کاربرد آن

استفاده از مصالح جدید و به روز برای مقاوم سازی ساختمان ها در برابر شرایط و حوادث مختلف الزامی است. یکی از این مصالح کاربردی و جدید وال پست‌ می باشد. حال باید دید که وال پست چیست و چه کاربردی دارد.

وال پست اصفهان

معرفی وال پست اصفهان

وال پست اصفهان یک نوع تجهیزات فولادی است که برای مقاوم سازی دیوارها در برابر تحرکات زمین و فشارهای بیرونی به کار می رود. این تجهیزات ساختمانی در دو نوع عمودی و افقی کاربرد دارد که باعث افزایش مقاومت ساختمان ها در برابر شرایط و تحرکات مختلف می شود. کاربرد این تجهیزات باعث تقسیم نیرو بین اسکلت های سازه شده تا هزینه های ناشی از حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله کاهش پیدا کند.

کاربرد وال پست چیست؟

همان طور که قبلا نیز به آن اشاره کردیم، وال پست اصفهان در دو نوع افقی و عمودی ساخته می شود ولی نمونه های عمودی کاربرد بیشتری دارند. نتیجه کاربرد هر دو نوع این تجهیزات، تقسیم فشار و نیرو بین اسکلت ساختمان ها است. از این تجهیزات برای اتصال میان قاب های سازه به اسکلت یا ستون های اصلی ساختمان ها نیز استفاده می شود. در شرایطی که طول دهانه دیوارها بزرگ تر از حد استاندارد باشد، می توان وال پست را برای مقاوم سازی مورد استفاده قرار داد.

وال پست اصفهان از لحاظ نوع نصب در سه دسته بندی افقی، عمودی و ترکیبی تقسیم می شود. نصب هر کدام از این روش ها در جای درست، باید با نظارت و تصمیم افراد متخصص و معمار با در نظر گرفتن شرایط ساختمان ها انجام گیرد. وال پست عمودی همان طور که از نام آن نیز مشخص است به صورت عمودی نصب می شود و تاثیر قابل توجهی در تحمل وزن عمودی یک ساختمان دارد. نمونه های افقی برای تحمل بار و سنگینی که به صورت افقی بر ساختمان ها و دیوارها وارد شده، به کار می رود. استفاده از نمونه‌های افقی و عمودی با هم نیز به عنوان ترکیبی شناخته می‌شود که برای بالا بردن استقامت بناها در مناطق زلزله خیز کاربرد دارد.

وال پست

مرکز خرید محصول

یکی از موارد مهم در تهیه این تجهیزات مهم ساختمانی، مراکز و نمایندگی های خرید آن می باشد. برای خرید وال پست از اصفهان می توان با شرکت ساختمانی بازسازا ارتباط برقرار کرد. این مرکز علاوه بر فروش وال پست اصفهان، تمام ملزومات و تجهیزات مورد نیاز برای نصب و اجرای آن را نیز ارائه می کند. با توجه به هدف به روزرسانی شرکت ساختمانی بازسازا در ارائه محصولات و اجرای آنها، می توان بهترین خدمات و محصولات را از این مرکز دریافت کرد.

یکی از خدمات مهمی که توسط این مرکز در خصوص وال پست اصفهان قابل اجرا است، طراحی مناسب ترین نوع آن با توجه به ضریب اهمیت و کاربری ساختمان می باشد. تمام متریال هایی که برای اجرای این تجهیزات و مقاوم سازی ساختمان مورد نیاز است، توسط متخصصین مجموعه برآورد شده و سپس اجرا می شود. امکان اجرای آن نیز توسط متخصصین این مجموعه با توجه به درخواست کاربران وجود دارد. جزئیات کامل خدمات این مجموعه در مقاوم سازی ساختمان ها با وال پست اصفهان را می توان در سایت شرکت ساختمانی بازسازا مشاهده کرد.

معرفی وال پست اصفهان و کاربرد آن