کد رهگیری رنو

امروز یکی از دغدغه های بزرگ مالکان خودرو، خرید لوازم یدکی رنو اصلی است. بلاجان سرنشینان خودرو های رنو، لوازم یدکی تقلبی و جعلی رنو!!!!!

به راستی که بسیاری از مصرف کنندگان محصولات رنو، بی خبر از تقلبی بودن قطعات یدکی رنو می باشند و نحوه تشخیص لوازم یدکی رنو اصلی از تقلبی را نمی دانند.

در این مقاله قصد داریم مفصل و جامع به این موضوع بپردازیم؛ فقط چند دقیقه زمان برای خواندن مقاله می تواند حافظ جان خود و سایر نشینان خودرو رنو شما باشد.

بسته بندی های منحصر به فرد

لوازم یدکی اصلی رنو در بسته بندی های سفید و کارتن های قهوه ای به بازار عرضه می شود، با دقت به تصاویر زیر  متوجه می شوید که روی بسته بندی ها کلمات Renault Group و Genuine Part به دو زبان انگلیسی و فرانسوی نوشته شده است.

تفاوت لوازم یدکی رنو اصلی و تقلبی

برچسب اطمینان لوازم یدکی رنو اصلی

با توجه به افزایش تولید قطعات و لوازم یدکی تقلبی، شرکت رنو در سال 2002 بر روی تمامی محصولات تولید شده برچسب های اطمینان که حاوی شناسه های منحصر به فردی بود استفاده نمود؛ این برچسب ها علاوه بر تضمین اصالت محصولات رنو، روشی برای پیگیری محصولات، در شبکه رسمی خدمات پس از فروش رنو می باشد.

https://renaultmarketbahrami.com/wp-content/uploads/2022/08/برچسب-اطمینان-لوازم-یدکی-رنو.jpg

ویژگی های برچسب اطمینان لوازم یدکی اصلی رنو

جوهر حساس به نور

یکی از مواردی که حتما در خرید لوازم یدکی رنو توجه کنید، وجود جوهر حساس به نور می باشد که با تغییر زاویه نور، تغییر رنگ داده و از طیف خاکستری به طلایی بر می گردد.

https://renaultmarketbahrami.com/wp-content/uploads/2022/08/برچسب-اطمینان-تقلبی-فاقد-جوهر-حساس-به-نور.jpg

کد پیگیری منحصر به فرد

یکی از مشخصه های ویژه و اصلی برچسب های اطمینان، وجود کد پیگیری منحصر به فرد و یکتا برای هر محصول رنو می باشد، بنابراین تنها با رهگیری این کد ها از اصالت لوازم یدکی رنو خریداری شده می توان مطلع شد.

بنابراین در صورت عدم وجود کد رهگیری بر روی محصولات رنو و همچنین وجود یک کد رهگیری برای دو قطعه، می توان نتیجه گرفت که قطعات تقلبی می باشند.

کد رهگیری رنو

بارکد شناسایی

شرکت رنو فرانسه از سال 2011 میلادی تا کنون با افزودن بارکد شناسایی به برچسب اطمینان، شرایط کنترل لوازم یدکی رنو را در انبار های خود فراهم نموده است.

https://renaultmarketbahrami.com/wp-content/uploads/2022/08/بارکد-شناسایی-رنو.jpg

خرید لوازم یدکی رنو تالیسمان،  لوازم یدکی رنو کولیوس، رنو فلوئنس، رنو کپچر و ….. از جمله قطعاتی هستند که شامل موارد بالا می شوند و هنگام خرید، حتما به نکات بالا توجه کامل بفرمایید تا ضرر آن به خود و سایر سرنشینان ضرر نرساند.

خرید لوازم یدکی رنو اصلی (با اطمینان کامل و بهترین قیمت)

مشاهده لوازم یدکی رنو اصل و سفارش آنلاین محصوات بدون واسطه با بهترین قیمت موجود در بازار از فروشگاه اینترنتی رنو مارکت (https://renaultmarketbahrami.com/).

سابقه ای درخشان در واردات و عرضه محصولات شرکت رنو در ایران با ضمانت اورجینال بودن قطعات، خیال مصرف کنندگان را راحت می کند علاوه بر ابن موضوع، شما عزیزان می توانید به صورت حضوری به فروشگاه رنو مارکت مراجعه کرده و قبل از خرید اصالت قطعات یدکی را چک کنید.

تشخیص لوازم یدکی رنو اصلی از تقلبی