خرید سرور مجازی قدرتمند از ارزان ترین سایت

خرید سرور مجازی

اگر زندگی شما نیز تا حد زیادی به اینترنت پر سرعت وابسته است، احتمالا با مفهوم سرور مجازی نیز آشنا هستید. از هر دری سخنی به گوش می رسد. شرکت های بسیاری در زمینه ارائه سرور آنلاین فعالیت دارند؛ اما واقعیت این است که برخی از مواقع تبلیغ های رنگارنگ این شرکت ها، واقعیت نهفته در این سرور ها را پنهان می کند.

فرق نمی کند که برای چه کاری به خرید سرور نیاز دارید، هر استفاده ای که از این سرورها دارید باید سرور را از جایی اجاره کنیدکه با کمترین قیمت بالاترین کیفیت را در اختیار شما قرار دهد. بهتر است اندکی بیشتر تامل کنید و در ادامه با نکاتی آشنا شوید که شما در خرید یک سرور قابل اطمینان یاری می کند.

سرور مجازی را تا چه اندازه می شناسید؟

اولین گام در یک خرید موفق، شناخت بازار و کالاهایی موجود است. زمانی که می دانید به دنبال چه چیزی روانه بازار شده اید، فریب ادعاهای واهی فروشندگان را نخواهید خورد.

بنابراین ابتدا باید بدانید که منظور از سرور مجازی چیست؟ اجاره این سرورها درست مانند آن است که در یک فضای تجاری یا یک مجتمع آپارتمانی واحدی را اجاره کنید. این واحد یک فضای کاملا اختصاصی را در اختیار شما می گذارد.

این بدان معناست که فضای کافی برای ذخیره اطلاعات خود را در اختیار خواهید داشت. بیشتر کسانی که به دنبال اجاره سرور آنلاین یا VPS هستند نیز به دنبال فضایی برای نگهداری اطلاعات خود هستند. البته این سرور ها کاربرد های دیگری نیز دارند که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شوید.

برگردیم به سراغ مثال اجاره واحد مسکونی یا تجاری؛ در این حالت شما و دیگر ساکنان ساختمان از راهروها، راه پله ها، آسانسور، برق و آب مشترک استفاده می کنید. به این ترتیب می توان گفت که همه چیز در کنترل شما نیست. فضای سرور در اختیار شماست، اما کل شبکه و دسترسی به سرور برای شما محدود شده است.

اگر می خواهید با اجاره یک سرور آنلاین زندگی را به کام خود تلخ نکنید بهتر است به دنبال ساختمانی باشید که دارایی یک مدیر ساختمان دقیق و دلسوز است و شارژ ماهانه زیادی نیز از شما طلب نمی کند.

یک سرور مجازی کارآمد چه ویژگی هایی دارد؟

در ازای مبلغی که برای اجاره سرور می پردازید، خدماتی را دریافت می کنید.اما برای اینکه بتواند قیمت مناسب را برای سرور ارزشمند محاسبه کنید باید بدانید که سروری که قصد اجاره آن را دارید چه کاربردهایی دارد.

یک سرور مجازی همه چیز تمام نیاز سایت های پرمصرف را برآورده می کند. حتی چند سایت نیز می توانند به صورت همزمان از این سرور استفاده کنند. از طرفی این سرورها برای ایجاد دیتابیس سرور و میل سرور هم مناسب هستند. واقعیت این است که اگر سرور مناسبی را انتخاب کرده باشید، استفاده از آن منجر به بهبود عملکرد سیستم می شود.

سرور مجازی

اگر سرور را در ازای بهای مناسبی خریداری کرده باشید، امکان رمزنگاری اطلاعات نیز به شما داده می شود. ممکن است برای استفاده از سایت های خارجی با آی پی خارجی به خرید سرور مجازی روی آورده باشید، بنابراین باید گزینه ای را انتخاب کنید که در کنار سرعت بالا این قابلیت را برای شما فراهم کند.

از کجا سرور مجازی را تهیه کنیم؟

به یاد داشته باشید که مهمترین مسئله هنگام خرید سرور مسئله امنیت اطلاعات است. این موضوع شاید مهمترین نکته در انتخاب سرور است. چرا که تامین امنیت اطلاعات و سرور بر عهده کاربری است که آن را اجاره می کند. بنابراین باید خرید سرور آنلاین را از تامین کننده ای انجام دهید که پنل های تحت وب مدیریت سرور را در اختیار شما می گذارند و شما را در این راه یاری می کنند.

جهت خرید سرور مجازی با کیفیت و ارزان قیمت اینجا را کلیک کنید.

واقعیت این است که برای این کار باید اطلاعات لازم را داشته باشید. این نکته را به یاد داشته باشید که این سایتی را برای خرید سرور انتخاب کنید که آموزش های لازم را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد. پیش از یادگیری بهتر است نوع سرور مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید. سرورهای مجازی زیادی در بازار ارائه می شوند.اما معروفترین آنها سرور مجازی لینوکس و ویندوز است. درادامه با این سرور ها بیشتر آشنا می شوید.

بهترین سرور مجازی

آشنایی با سرور مجازی لینوکس

این سرورها برای عملکرد از یکی از نسخه های لینوکس استفاده می کنند. اگر سرور را از سایت مناسبی خریداری کرده باشید، به پلن های متفاوتی دسترسی دارید که می تواند نیازهای متفاوت شما را به خوبی برآورده کند. آذرآنلاین یکی از سایت هایی است که سابقه درخشانی در زمینه فروش سرورهای مجازی برخوردار است.

برای انتخاب سرور مناسب مقدار حافظه مورد نیاز را با کارشناسان آذر آنلاین در میان بگذارید. فراموش نکنید که ظرفیت RAM مورد نیاز نقش مهمی روی تعیین قیمت سرور خواهد داشت. HDD یا فضای ذخیره سازی در کنار پردازشگر از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت سرور هستند.

آشنایی با سرور مجازی ویندوز

شاید مهمترین تفاوت سرورهای مجازی لینوکس و ویندوز در نوع سیستم عاملی است که در ساخت آنها به کار رفته است. اگر سیستم عامل ویندوز را به لینوکس ترجیح می دهید، بهتر است این گزینه را از آذرآنلاین تهیه کنید. احتمالا می دانید که تنها تفاوت عمده در این دو نوع سیستم عامل در رابط کاربری آنها نهفته است. بنابراین سیستم عاملی را انتخاب کنید که برای شما قابل فهم تر و ساده تر است.

سرور مجازی برای چه کسانی مناسب است؟

زمانی که سایت های هاست دست رد به سینه شما زده اند و قادر به تامین نیازهای شما نیستند، باید گزینه سرور انلاین را در نظر بگیرید. این سرور ها برای کارگاه ها، شرکت ها، دفاتر و کارخانه ها انتخاب مناسبی خواهد بود. چرا که این سرور انلاین به صورت اشتراکی وظیفه مدیریت کارکنان، پروژه ها و محصولات در دست تولید را بر عهده می گیرد. آذرآنلاین با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی، HDD و RAM مورد نیاز را در اختیار شما می گذارد.

سرور مجازی آذر آنلاین

در آخر

برای انتخاب سرور آنلاین قبل از هر چیز نیاز خود را شناسایی کنید. اگر نیازهای شما در دامنه خدمات آذرآنلاین نمی گنجد، نیاز خود را با مشاوران و کارشناسان این سایت در میان بگذارید. سرورها در عین سادگی دنیای پیچیده ای هستند که می توانند همه چیز را برای شما امکان پذیر کنند. سیستم عامل محبوب خود را در انتخاب سرور نادیده نگیرید.

به یاد داشته باشید که شما مسئول تامین ایمنی سرور هستید. بنابراین اگر به درستی قادر به برقراری ارتباط با رابط کاربری سرور نباشید، نتیجه دلخواه را به دست نمی آورید. اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال سرور های اشتراکی و مدیریتی هستند بهتر است این سرورها انتخاب کنید. همراه با آذرآنلاین طعم یک مدیریت بی نقص را تجربه می کنید. انتخاب با شماست.

خرید سرور مجازی قدرتمند از ارزان ترین سایت