با ژاکت یک سایت نیازمندی مثل دیوار بسازید

در دنیای دیجیتال امروز، سایت‌های نیازمندی مثل دیوار به‌عنوان بازارچه‌های الکترونیکی بزرگی شناخته می‌شوند که افراد می‌توانند در آن‌ کالاها و خدمات خود را برای فروش یا تبادل معرفی کنند؛ اما چه کسی گفته که برای ساخت یک سایت نیازمندی باید یک برنامه‌نویس حرفه‌ای باشید؟ در این مقاله، ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه با استفاده از ابزارهایی مانند افزونه المنتور و قالب چارسوق می‌توانید یک سایت نیازمندی مثل دیوار را بدون نیاز به دانش فنی پیچیده طراحی کنید.

مزایای طراحی سایت‌های نیازمندی مثل دیوار

سایت‌های نیازمندی مثل دیوار، فرصتی برای افراد فراهم می‌کنند تا بدون نیاز به داشتن فروشگاه فیزیکی، کالاهای خود را به مشتریان عرضه کنند. در نتیجه می‌توانند هزینه‌های مربوط به اجاره یا خرید فضای فروشگاهی کاهش یابد و فرصتی برای کسب درآمد بیشتر فراهم شود.

علاوه بر این، این روزها اغلب مردم برای فرار از مشکلاتی مانند ترافیک به خریدهای آنلاین روی آورده‌اند. بنابراین کسب‌وکارهایی که در فضای آنلاین حضور دارند می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و خدمات خود را به افراد بیشتری معرفی کنند.

کدنویسی برای یک سایت بزرگ و تخصصی مثل دیوار چه چالش‌هایی دارد؟

داشتن سایت نیازمندی علی‌رغم مزایای ارزشمندی که دارد، کاری پیچیده و زمان‌بر است. چراکه این نوع سایت‌ها نیاز به دانش فنی زیادی در زمینه برنامه‌نویسی وب، طراحی وب سایت، مدیریت پایگاه داده و امنیت سایبری دارند. این موارد می‌توانند به‌ویژه برای کسانی که تازه وارد این حوزه هستند، گیج‌کننده باشد.

المنتور، افزونه‌ای حرفه‌ای و پرکاربرد

المنتور یکی از افزونه‌های محبوب وردپرس است که به شما اجازه می‌دهد تا صفحات وب را با استفاده از یک رابط کاربری جذاب و ساده طراحی کنید. این ابزار قدرتمند، امکاناتی مانند طراحی ریسپانسیو، ویرایشگر فرانت‌اند، ویجت‌های سفارشی را فراهم می‌کند.

به این ترتیب، با استفاده از افزونه المنتور می‌توانید یک سایت نیازمندی را از ابتدا و بدون نیاز به دانش تخصصی کدنویسی طراحی کنید. درواقع محیط کاربری ساده این افزونه به شما امکان می‌دهد تا صفحات وب را با استفاده از یک رابط کاربری بصری طراحی کنید، به‌سادگی عناصر مختلف را به صفحه خود اضافه کنید و آن‌ها را بسته به نیاز و هدف کسب‌وکارتان تنظیم کنید.

از جمله امکانات مهم دیگری که افزونه المنتور پرو در اختیار وب سایت‌های وردپرسی قرار می‌دهد، می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • پشتیبانی از تاریخ شمسی
  • ادغام با افزونه ووکامرسی، برای طراحی وب سایت‌های فروشگاهی
  • دارای دموهای آماده برای طراحی وب سایت‌های متنوع
  • پشتیبانی از فونت‌های مختلف فارسی
  • امکان ویرایش تمام اجزاء وب سایت
  • امکان اضافه کردن کدهای CSS

معرفی قالب چارسوق و استفاده از آن برای طراحی سایت نیازمندی

قالب چارسوق، یکی از قالب‌های حرفه‌ای وردپرس برای طراحی سایت‌های نیازمندی است. این قالب با المنتور سازگار است و به شما کمک می‌کند تا یک سایت نیازمندی کامل را با استفاده از یک سیستم آگهی قدرتمند، سیستم رتبه‌بندی کاربران، و سیستم مدیریت پروفایل کاربر طراحی کنید.

از طرف دیگر، طراحی یک سایت نیازمندی با استفاده از قالب چارسوق، نیازی به اطلاعات کدنویسی ندارد و با فعال‌سازی آن می‌توانید صفحات وب را با استفاده از یک رابط کاربری بصری طراحی کنید. این امر به شما اجازه می‌دهد تا به‌سادگی عناصر مختلف را به صفحه خود اضافه کنید و آن‌ها را تنظیم کنید. علاوه بر این، قالب چارسوق ریسپانسیو است و کاربران می‌توانند متناسب با صفحه نمایشگر دستگاهی که دارند (موبایل – لپ‌تاپ – تبلت) از وب سایت دیدن کنند.

علاوه بر این، قالب چارسوق با استفاده از افزونه Elementor Pro و افزونه Advanced Custom Fields Pro کار می‌کند که به شما اجازه می‌دهد تا صفحات وب را با استفاده از یک رابط کاربری بصری جذاب طراحی کنید.

از دیگر امکانات جذاب و کاربردی قالب چارسوق می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان ارسال پیامک اطلاع رسانی
  2. امکان ارسال آگهی در دسته‌بندی دلخواه
  3. امکان مشخص کردن شهر / منطقه در جستجو
  4. امکان تغییر نحوه نمایش آگهی‌ها (تعداد ستون‌ها و تعداد)
  5. امکان درج شبکه‌های اجتماعی
  6. پشتیبانی از ۸ فونت ایران سنس، یکان، ساحل، پرستو، نازنین، تنها، وزیر و شبنم
  7. امکان مشخص کردن پرداخت امن و هزینه ارسال توسط کاربر یا مدیر
  8. امکان اضافه کردن آگهی به لیست علاقه‌مندی
  9. امکان مشخص کردن موقعیت زمانی PHP

برای استفاده از قالب چارسوق، باید ابتدا وردپرس را نصب کنید. سپس این قالب را از یکی از وب‌ سایت‌های فروشگاهی معتبر خریداری و نصب کنید. بعد از نصب قالب، شما می‌توانید با استفاده از افزونه Elementor Pro صفحات وب خود را به شیوه‌ای شخصی‌سازی شده طراحی کنید.

قالب چارسوق همچنین از افزونه Advanced Custom Fields Pro پشتیبانی می‌کند، که به شما اجازه می‌دهد فیلدهای سفارشی را به صفحات خود اضافه کنید. این فیلدها می‌توانند شامل اطلاعات مربوط به محصولات یا خدماتی باشند که شما در سایت خود لیست می‌کنید.

خرید چارسوق از ژاکت

ژاکت یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین قالب و افزونه وردپرس در ایران است و کلیه محصولات خود را با کیفیت بالا و پشتیبانی فوق‌العاده ارائه می‌دهد.

چطور قالب چارسوق را از ژاکت بخریم؟

برای خرید قالب چارسوق و یا افزونه المنتور، می‌توانید به وب سایت ژاکت مراجعه کنید و به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

با ژاکت یک سایت نیازمندی مثل دیوار بسازید