پاد سیستم چیست؟

پاد و ویپ چه تفاوتی دارند :

پاد سیستم چیست ؟ این سوال یکی از سوال های پر تکرار کاربرانی است که تازه کار هستند و یا آشانایی با پاد سیستم ندارند . کمپانی های تولید کننده ویپ و مهندسان و طراحان خلاق به طور مداوم درحال طراحی و تولید محصولات با کیفیت و بروز و استفاده از تکنولوژی های جدید در محصولات ویپ و پاد سیستم ها استفاده می کنند. به همین دلیل ویپ ها و پاد سیستم ها با سرعت بسیار زیادی در حال پیشرفت هستند. این تحولات و امکانات جدید برای کاربران بسیار جذاب است.

یکی از دلایل رایج شدن پاد سیستم ها این است که افرادی که قصد ترک سیگار را دارند حس خود سیگار را از این دستگاه دریافت میکنند زیرا ابعاد پاد سیستم ها تقریبا به اندازه سیگار است و نیکوتین بالایی دارند تا نیکوتین مورد نیاز بدن را تامین کنند. پاد سیستم ها محصولات تقریبا جدید و تازه ای هستند اما در این مدت کمی که معرفی شده اند محبوبیت زیادی بین کاربران یافته اند. اما پاد سیستم چیست؟ و چرا محبوبیت زیادی دارد؟

ساختار و نحوه عملکرد پاد سیستم ها

پاد سیستم ها محصولات جدیدی هستند که از دستگاه های ویپ الهام می گیرند اما تفاوت اصلی آنها در نوع مایع جویس ، نوع کویل ، ابعاد ، قدرت و … است . به طور کلی پاد سیستم ها ابعاد کوچکی دارند تا حس سیگار را به کاربر انتقال دهند به همین دلیل اکثر افرادی که قصد ترک سیگار را دارند به پاد سیستم ها روی می آورند. این ابعاد کوچک باعث شده است که حمل و نقل این دستگاه ها بسیار آسان شود ، شما می توانید داخل کیف و یا حتی داخل جیب نیز قرار دهید.

اما فرق اصلی پاد سیستم ها و ویپ ها در مایع جویسی است که داخل آن ها باید بریزیم . مایع جویسی که داخل ویپ ها میریزیم به جویس های معمولی یا پریمیوم معروف هستند این جویس ها نیکوتین کمی دارند و نمیتوانند نیکوتین فردی که قبلا سیگار میکشده و قصد ترک سیگار را دارد تامین کنند . اما مایع جویسی که داخل پاد سیستم ها میریزیم جویس های سالت هستند که دارای نیکوتین بالایی هستند . نکته مهم در جواب سوال ( پاد سیستم چیست ؟ ) همین نوع جویسی است که باید درون پاد سیستم ها مصرف کنیم نکته دیگر نوع کویل است . مقاومت کویلی که در پاد سیستم ها استفاده می شود بالا است ( تقریبا ۱٫۰ اهم و بالاتر ) و باید توان دستگاه را در محدود پایین تنظیم نمایید که این محدوده روی کویل حک شده است و شما می توانید با کمک آن ها توان دیتگاه خود را تنظیم نمایید

مزایای استفاده از پاد سیستم ها :

پاد سیستم ها دارای مزایای بسیار زیادی هستند . یکی از مزایای مهم پاد سیستم ها سهولت استفاده آن ها است . یعنی شما در پاد سیستم ها تغییرات ولتاژ یا تنظیمات عجیب و غیرب و صفحه نمایش و … را ندارید . شکل ابن دستگاه ها غالبا ساده است که کام دهی آن ها به صورت دکمه ای یا به صورت اتومات است .

به طور کلی پاد سیستم ها به گونه ای طراحی شده اند که کار با آن ها راحت باشد تا کاربران سردرگم نشوند . طراحی های ساده و ابعاد کوچک قابل حمل بزرگ ترین مزایای پاد سیستم ها هستند .

در کل در پاسخ به سوال پاد سیستم چیست ؟ می توان گفت پاد سیستم ها برای افراد مبتدی و افرادی که قصد ترک سیگار را دارند طراحی شده اند . پاد سیستم ها درای حجم بخار کم و نیکویتن بالایی هستند تا کاملا شبیه به سیگار باشند اما بسیار بی ضرر تر از سیگار ، زیرا درون سیگار از قطاران ، چسب ، گوگرد و … استفاده شده است اما در پاد سیستم ها فقط عمل تبخیر انجام می گیرد .

شما می توانید تمام سوال ها و مشکلات خود را با تیم دود ویپ از طریق راه های ارتباطی واتساپ و … در میان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایید .

مثل هر صنعتی، صنعت ویپینگ هم به سرعت رو به پیشرفت است و ما هر روز شاهد نوآوری و کارایی بهتر دستگاه ها، جویس ها، اکسسوری ها و… در این زمینه هستیم. شرکت های تولید کننده غول پیکری در این حوزه در حال رقابت هستند و همواره در تلاش اند محصولاتی متمایز و بهتر از رقبا تولید کنند. تنوع زیاد در طراحی و شکل ظاهری دستگاه ها و جویس ها از جمله دلایلی است که باعث شده افراد زیادی در سراسر دنیا، ویپینگ را به عنوان راهی موثر و سرگرم کننده برای ترک عادت سیگار کشیدن انتخاب کنند.

در واقع به دلیل این تنوع گسترده، افراد مصرف کننده می توانند دستگاهی کاملا منحصر به فرد برای خود بسازند. به یاد داشته باشید در دنیای ویپ ها همیشه چیز جدیدی برای امتحان کردن وجود دارد و تجربه های متفاوتی در انتظار شماست.

منبع : فروشگاه دود ویپ

پاد سیستم چیست؟