نرم افزار TSplus Remote Access چیست

نرم افزار TSplus Remote Access، امکان دسترسی به نرم افزارهای شرکت یا سازمان خود را در بستر وب فراهم می کند و شما می توانید بدون صرف هزینه ای برای تغییر نرم افزارهای ویندوزی خود آنها را بر روی وب پابلیش کنید و از طریق کامپیوترهای رومیزی، لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه خود در تمامی نقاط دنیا به نرم افزارهای خود دسترسی داشته باشید. بنابراین به راحتی می توان نرم افزارها حسابداری، انبار، مالی و … را بر روی وب ارائه داد وکارمندان بدون صرف هزینه به صورت از راه دور به آنها دسترسی داشته باشند.

ویژگی ها:

انتشار نرم افزار:

انتشار و پابلیش برنامه های کاربردی مورد نظر(اتوماسیون، نرم افزار مالی، حسابداری…) فقط برای یک کاربر خاص یا گروهی از کاربران از طریق پنل آبشاری، بدون منوی استارت ویندوز.

سفارشی سازی پرتال وب

با استفاده از TSplus Webmaste toolkit به راحتی می توان پرتال وب را مدیریت و سفارشی سازی کرد و تمامی لوگوها و نام های شرکت خود را جایگزین کنید.

دسترسی از راه دور

خرید نرم افزار TSplus Remote Access امکان اتصال چندین کاربر به طور همزمان را از راه دور فراهم می کند. و هر کاربر می تواند نرم افزارهای خاص خود را اجرا نماید. بدون اختلال در کار دیگر کاربرها

دسترسی امن از طریقSSL :

کابران می توانند از طریق پروتکل SSL به نرم افزار TSplus Remote Access دسترسی داسته باشند و برنامه های کابردی خود را در تانل امن اجرا نمایند. و تمامی ارتباطات به صورت رمزنگاری شده صورت می پذیرد.

دسترسی از تمامی دستگاه ها

نرم افزار TSplus Remote Access با استفاده HTML5 این امکان را فراهم میکند تا کاربران بتوانند از تمامی دستگاه ها (کامپیوتر، تبلت، تلفن های هوشمند) و تمامی سیستم عامل ها به برنامه ها دسترسی داشته باشند

 

نرم افزار TSplus Remote Access چیست