مای مووی فیلم؛ تماشا و دانلود 18000 فیلم و سریال دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده

امروزه فیلم و سریال های بسیاری با ژانر های مختلف در دنیا تولید و از طریق شبکه و ها و پلتفرم های مختلف منتشر میشوند. در ایران و در میان فارسی زبانان، عموما دانلود فیلم و سریال ها بصورت فیلم دوبله شده و یا فیلم زیرنویس چسبیده تدوین و عرضه میشود که هرکدام از این موارد محبوبیت خاصی را در میان مخاطبان خود دارند.

پلتفرم های مطرح جهان در زمینه فیلم و سریال

در دنیا پلتفرم های بسیار قدرتمندی جهت تولید و پخش فیلم ها و سریال ها وجود دارد، از جمله:

  • پلتفرم نتفلیکس (NETFLIX)
  • آمازون پرایم ویدیو (Amazon Prime Video)
  • دیزنی پلاس (Disney Plus)
  • و…

ایراد پلتفرم های جهانی برای فارسی زبانان

استفاده از پلتفرم های یاد شده در ایران هرکدام به دلایل مختلف و مشابه دارای دردسر هایی میباشند، اولین و مهمترین آن ها مبحث فیلترینگ و محدودیت دسترسی ایرانیان با اینترنت های داخلی به این پلتفرم ها میباشد. با اینکه در بسیاری از دستگاه ها (تلوزیون های هوشمند و گوشی های همراه) نرمافزار هایی مثل netflix بصورت پیش فرض وجود دارند، اما برای استفاده از آن نرم افزار ها می بایست از اپلیکیشن های تغییر آی پی استفاده کنید.

دردسر های پرداخت دلاری

شما در پلتفرم های خارجی جهت مشاهده فیلم و سریال ها می بایست اشتراک های زمان دار تهیه کنید، و از جایی که تمامی پرداخت های این وبسایت ها با واحد پولی دلار و یا یورو می باشند، تهیه اشتراک از این پلتفرم ها برای ایرانیان کار بسیار دشواری است. 

دانلود فیلم و سریال از پلتفرم های خارجی 

اکثر وبسایت های معروف حوزه فیلم و سریال قابلیت دانلود مستقیم ویدیو را به کاربران خود نمیدهند و کاربران فقط میتوانند در همان پلتفرم به تماشای ویدیو مشغول شوند. عملا کاربران در زمانی که دسترسی به شبکه اینترنت ندارند، نمیتوانند از تماشای ویدیو در آن پلتفرم بهره ببرند.

مای مووی فیلم؛ بهترین انتخاب برای تماشا و دانلود فیلم و سریال 

مجموعه مای مووی فیلم با تلاش برای جمع آوری و انتشار بروز ترین فیلم ها و سریال های دنیا، آرشیو عظیمی از فیلم دوبله فارسی و فیلم زیرنویس چسبیده را در راستای راحتی و دسترسی آسان کاربران ایرانی جمع آوری کرده است.

امکاناتی که مجموعه مای مووی فیلم به شما ارئه میدهد عبارت اند از:

  • دانلود فیلم دوبله فارسی
  • دانلود فیلم زیرنویس چسبیده
  • دانلود فیم و سریال بصورت مستقیم
  • تماشای آنلاین فیلم و سریال
  • دسترسی به مجموعه بیش از 18000 فیلم و سریال
  • امکان ایجاد لیست علاقه مندی ها از فیلم ها و سریال ها
  • و…

دانلود فیلم دوبله فارسی

دوبله اصطلاحی است که دردوزمینه به کار می رود:

  1. برگردان زبان اصلی وگفتاری فیلمها به زبان کشور نمایش دهنده فیلم (دوبله فارسی)
  2. ضبط گفتگو ها وجلوه های صوتی دراستودیو یا صدا گذاری.

دوبله کردن فیلم ها تماشای آن را بسیار لذت بخش و شیرین میکند و شما به راحتی میتوانید در جریان موضوع و داستان فیلم مورد نظر قرار بگیرید و با جذابیت زبان فارسی آن فیلم یا سریال را دنبال کنید.

دانلود فیلم زیرنویس چسبیده

برای تماشای فیلم های زبان اصلی که به آن زبان تسلط کافی نداریم، استفاده از زیرنویس یکی از بهترین راه حل های ممکن می باشد. زیرنویس به ما این امکان را میدهد که علاوه بر فهمیدن ویدیو به زبان مادری بتوانیم صدای اصلی را هم بشنویم. و از حس و حال فیلم هم بهره کافی را ببریم.

حتما تا به حال زیرنویس هایی را دیده اید که به فایل اصلی فیلم چسبیده اند و میتوانین به راحتی آن ویدیو را در هر دستگاهی با زیرنویس هماهنگ شده تماشا کنید. این زیرنویس از این نظر خیلی خوب و جذاب است، به این نوع زیرنویس ها هارد ساب یا زیرنویس چسبیده می گویند.

مای مووی فیلم؛ تماشا و دانلود 18000 فیلم و سریال دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده