لیست بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران در سال ۱۴۰۲

بعد از عبور از دوره کرونا به جرئت می توان گفت که شما برای اینکه بتوانید یک کسب و کار راه اندازی کنید باید ابتدا یک وبسایت طراحی کنید. همان طور که می بینیم امروزه بین افراد مختلفی که در حال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستند از مهم ترین کارها این است که چطور می توانند با یک شرکت طراحی سایت مطمئن وارد قرارداد شوند و یک سایت راه اندازی کنند. در واقع می توان گفت که در طول کاری که شما انجام می دهید مهم ترین انتخاب همین است. از همه این مسائل که بگذریم تازه به نقطه ای می رسیم که افراد بین شرکت های مورد اعتماد،‌ به دنبال شرکت هایی با خدمات متمایز و خلاقانه هستند که از نظر مالی نیز قیمت های مناسبی داشته باشد. به راحتی می توان فهمید که پیدا کردن شرکتی با این ویژگی ها کار ساده ای نخواهد بود. علت هم این است که تعداد انتخاب های شما زیاد است که این قدرت تصمیم گیری را از شما خواهد گرفت. برخی از افراد بعد از اینکه این شلوغی را در بازار طراحی سایت و اپ مشاهده می کنند از برون سپاری کارشان پشیمان می شوند،‌ در نهایت تصمیم می گیرند که با استفاده از پلتفرم های طراحی سایت آماده یک سایت برای خود طراحی کنند که این تصمیم از جهات مختلفی غلط است برای مثال:

  • عدم آشنایی با اصول بهینه سازی سئو
  • عدم دانش کافی درمورد رابط کاربری و تجربه کاربری (User Interface / User Experience)
  • عدم دانش کافی برای حفظ امنیت و افزایش سرعت سایت
  • اطلاع نداشتن از ساختارها و چارچوب های استاندارد سایت که برای گوگل و موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران و در ایران

درنتیجه مواردی که در بالا گفتیم، انتخاب یک شرکت طراحی سایت معتبر که دانش کافی را دارد و می تواند یک وبسایت درخور برای کسب و کار شما فراهم کند کار نسبتا سختی است. چرا که این سایت قرار است نیازهای بیزنس شما را فراهم کند و تأثیر مناسبی در افزایش فروش و بازاریابی و همچنین ارتقاء اعتبار کسب و کار شما داشته باشد. فاکتورهای متعددی برای یک سایت اصولی وجود دارند که باعث می شوند شما در فضای آنلاین بدرخشید و درواقع مشتری کسب کنید.

اگر شما هم مثل ما وسواس زیادی برای جزئیات کسب و کار خود و مخصوصا سایت خود دارید، در اینجا کمک می کنیم که در بین تعداد زیاد شرکت های طراحی سایت، بهترین آنها را انتخاب کنید. این محتوا برای کسانی مناسب است که می خواهند فقط یک بار هزینه کنند و در کمترین زمان ممکن، پرونده طراحی سایت خود را ببندند، بدون اینکه مجبور باشند به شرکتهای متعدد زنگ بزنند و اطلاعات مختلفی از آنها دریافت کنند.

البته نکته ای که وجود دارد این است که باید بدانیم هیچ شرکتی و هیچ کسب و کاری نمی تواند رضایت ۱۰۰ درصد مشتریان خود را جلب کند، و درنتیجه ما نمی گوییم که این نتایج قطعی است. اما در هر صورت شرکتی را معرفی می کنیم که بالاترین میزان رضایت مشتریان را داشته اند. در انتخاب خود دقت کنید و با توجه به خدماتی که ارائه می کنید و مدل سایتی که می خواهید برایتان طراحی شود، ببینید که کدام شرکت را باید برای طراحی سایت اختصاصی خود انتخاب کنید.

معرفی برترین شرکت طراحی سایت در سال ۱۴۰۲ با توجه به بیشترین رضایت مشتری

در این بخش قصد داریم بهترین شرکت طراحی سایت را به شما معرفی کنیم. این شرکت بر اساس رضایت مشتری، کیفیت کار، اعتبار و ملاک های دیگر انتخاب شده. با ما همراه باشید تا به معرفی این شرکت و نحوه عملکرد آن بپردازیم.

شرکت طراحی سایت چنار خیام

شرکت چنار خیام در سال ۱۳۹۹ تأسیس گردید. این شرکت مجموعه ای است متشکل از متخصصین برنامه نویسی، طراحی سایت، سئو، طراحی اپلیکیشن، ساخت ربات، هوش مصنوعی،گرافیک، موشن گرافی، انیمیشن، گوگل ادز، عکاسی صنعتی و حرفه ای ، تیزر، تدوین، نریشن و غیره که بصورت یکپارچه در کنار یکدیگر مشغول به فعالیت های مرتبط هستند. اعضای این شرکت از بین بهترین دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر ایران نظیر صنعتی شریف، دانشگاه تهران، شهید بهشتی، خوارزمی و غیره گزینش شده اند. این مجموعه در اصل کار خود را از سال ۱۳۹۰ شروع کرده است. اما چنار خیام حاصل یکپارچه سازی تمامی فعالیت ها و پرسنلی است که در طول این ۱۱ سال مشغول به فعالیت بوده اند.

این شرکت، طراحی سایت را بر پایه PHP و Node.js انجام می دهد. تخصص شرکت طراحی سایت چنار خیام، طراحی سایت بر پایه کدنویسی محض و طراحی اختصاصی است. طراحی سایت کدنویسی به دانش تخصصی در زمینه برنامه نویسی نیاز دارد و معمولا بهترین وبسایت های دنیا به این روش طراحی و ساخته می شوند. البته در این شرکت سایت های وردپرس نیز با استاندارد بالا و برای مشتریانی که به صرفا امکانات ساده و هزینه پایین تر فکر می کنند، مبادرت می ورزد.

شرکت چنار خیام یک شرکت بین المللی است که پروژه های طراحی سایت و اپلیکیشن موفقی را در کشورهای آمریکا، کانادا، آلمان، ترکیه و امارات به اتمام رسانده است که همگی از کیفیت بالایی برخودار هستند که کارفرما نیز از آن بسیار رضایت داشته است. همچنین چنار خیام در خدمات سئو نیز بسیار خوش درخشیده است و بسیاری از وبسایت های ایرانی و خارجی را به رتبه های بالای گوگل رسانده است.

اگر به دنبال شرکتی هستید که صفر تا صد طراحی سایت و سئو را با هزینه مناسب و کیفیت عالی برای شما انجام دهد و همچنین تیم پشتیبانی قوی داشته باشد. بهترین شرکتی که می توانید پیدا کنید، قطعا شرکت طراحی سایت چنار خیام است. شرکت طراحی سایت چنار خیام دو شعبه در ایران که در شهر های یزد و گرگان است. همچنین دو شعبه در تهران،‌ در نیاوران و گیشا مشغول به فعالیت هستند.

شرکت چنار خیام گزینه شماره یک و برتر در لیست بهترین شرکت های برنامه نویسی تهران و ایران است.

مزایای شرکت طراحی سایت چنار خیام که آن را از دیگر شرکت ها متمایز می سازد:

  • عدم استفاده از قالب و پلتفرم های آماده
  • طراحی سایت اختصاصی و کدنویسی به روز
  • سئو پیشرفته و اصولی
  • دیجیتال مارکتینگ و گوگل ادز
  • فعالیت های گسترده بین المللی
  • طراحی سایت به صورت واکنشگرا یا ریسپانسیو (Responsive)
  • نمونه کارهای بسیار موفق در سطح جهانی
  • تیم خلاق،‌ حرفه ای و صاحب تجربه
  • توانمند در عرصه علمی مختلف
  • فعال در زمینه تحقیقات هوش مصنوعی و تجهیزات آن
  • رضایت بالای مشتریان
  • قابلیت ارتقاء و افزودن امکانات جدید به پروژه های قبلی بدون هیچ محدودیتی
  • پشتیبانی بسیار فعال و سریع
  • قیمت مقرون به صرفه و تخفیفات دوره ای

به طور کلی هدف از این مقاله آشنایی شما با دنیای دیجیتال مارکتینگ می باشد که شرکت چنار خیام به عنوان بهترین در برند سازی و تبلیغات و افزایش فروش و درامد شما با استفاده از روش های به روز را در اینجا به شما معرفی کردیم.

لیست بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران در سال ۱۴۰۲