قیمت اینورتر اشنایدر | کنتاکتور اشنایدر | کلید حرارتی اشنایدر

اینورتر اشنایدر

اینورتر اشنایدر دستگاهی است که جریان مستقیم برق را به جریان متناوب تبدیل میکند و در ولتاژ و فرکانس خروجی تغییر ایجاد می کند و به همین خاطر دور موتور الکتریکی را کنترل می کند. استفاده از درایو اشنایدر باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود، از الکتروموتورها محافظت می کند و طول عمر آن ها را افزایش می دهد.

اینورتر اشنایدر atv310

اینورتر اشنایدر ATV310 یک محصول اقتصادی و کارآمد از یک برند بزرگ است.  اشنایدر الکتریک برای رقابت با برندهای رده دوم بازار، مدتی است که سری اقتصادی محصولات خود را با نام Easy Line روانه بازار نموده است. ATV310 نیز جزء همین محصولات بوده و از سری ایزی لاین است. این اینتورتر برای کاربرد های متوسط طراحی شده است. در زمان راه اندازی ۱۵۰ تا ۱۷۰ درصد گشتاور نامی را می تواند ایجاد کند.

اینورتر اشنایدر atv71

اینورتر اشنایدر ATV71 در گشتاور و سرعت دقیق در سرعت های بسیار پایین همراه با حالت پویایی بالا با کنترل برداری شار مغناطیسی با سنسور یا بدون سنسور به کار می رود. برای دریافت لیست قیمت اینورتر اشنایدر ATV71 کلیک کنید. این اینورتر ساخت شرکت اشنایدر در رنج توان بین ۰٫۳۷ کیلو وات تا ۶۳۰ کیلو وات تولید می شود.

اینورتر اشنایدر atv12

اینورتر اشنایدر یا درایو یکی از ابزار های پرکاربرد در برق صنعتی است که در کنترل سرعت موتور کاربرد فراوانی دارد. به علاوه از اینورتر برای راه اندازی موتور های الکتریکی استفاده می شود. اینورتر اشنایدر ATV12 یک اینورتر فرکانسی تک فاز ۲۰۰ تا ۲۴۰ ولت است که برای موتورهای آسنکرون با رنج توان ۰٫۱۸kW تا ۲٫۲kW استفاده می شود.

نمایندگی اینورتر اشنایدر

شرکت ثامن کنترل شرق وارد کننده مستقیم اینورتر اشنایدر با ضمانت اصالت کالا می باشد.

قیمت اینورتر اشنایدر

قیمت درایو اشنایدر

با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و مشخص نبودن قیمت ثابت برای دلار نمی توان قیمت دقیقی را برای محصولات با توجه به وارداتی بودن ان ها مشخص کرد ولی شما می توانید برای اطلاع از قیمت های دقیق و به روز محصولات اشنایدر و همچنین قیمت اینورتر اشنایدر با واحد فروش ثامن کنترل شرق  ارتباط بر قرار کنید.

لیست قیمت درایو اشنایدر

با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و مشخص نبودن قیمت ثابت برای دلار نمی توان قیمت دقیقی را برای محصولات با توجه به وارداتی بودن ان ها مشخص کرد ولی شما می توانید برای اطلاع از قیمت های دقیق و به روز محصولات اشنایدر و همچنین لیست قیمت درایو اشنایدر با واحد فروش ثامن کنترل شرق ارتباط بر قرار کنید.

فروش درایو اشنایدر

درایو ATV12 در اندازه کمپکت با توابع مختلف برای ماشین های صنعتی و مخصوص موجود است و جابه جایی روی نوار نقاله های کوچک، ماشین های بسته بندی (ماشین های برچسب زمنی یا بسته بندی کوچک) ، فن های ساده (خارج کننده دود یا هوا، فر ها و بویلر ها و ماشین های شستشو) و پمپ های ساده (ساکشن پمپ، پمپ های سانتریفیوژ، پمپ های گردشی، ایستگاه های تک پمپی و یا چند پمپی) کاربرد دارد. به علاوه اینورتر اشنایدر ATV12 در ماشین های مصرفی نظیر دستگاه خمیر گیر، میکسر ها، تجهیزات پزشکی، تجهیزات ماهواره ای و برای جابه جایی مواد مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید درایو اشنایدر

به وسیلۀ درایوهای اشنایدر الکتریک، روشن و خاموش شدن موتورهای الکتریکی به صورت کنترل شده امکان پذیر است و این زمان می تواند در کسری از ثانیه انجام گیرد که این قابلیت امکان فرمان پذیری هوشمند و کنترل شده را به الکتروموتور ها می دهد. روشن و خاموش شدن موتورها به صورت نرم و تدریجی توسط اینورترها موجب کم شدن تنش های مکانیکی در کوپلینگ ها و سایر ادوات دوار می شود.

کنتاکتور اشنایدر

کنتاکتورهای اشنایدر یکی از با کیفیت ترین و بهترین کنتاکتور های جهان هستند که مطابق با آخرین استانداردها و اصول کنترل کیفیت در سراسر جهان در حال تولید می باشند. از دیگر خصوصیات این محصول، تنوع در طراحی آن می باشد که در رنج های گسترده، پاسخگوی تمامی نیازهای صنعت و بازار جهانی می باشد.

انواع کنتاکتور اشنایدر

کنتاکتور اشنایدر به دلیل کیفیت بالا در ساخت و طراحی، مورد توجه مصرف کنندگان در ایران قرار گرفته است؛ کنتاکتور اشنایدر در دو سری D و F در ایران موجود می باشد که سری D بیشترین درخواست را داشته، البته شایان ذکر است که کنتاکتور سری F برای کاربردهای خاص و جریان های بالای ۱۵۰ آمپر استفاده می شود.

  • کنتاکتور اشنایدر سری D سه فاز از ۹ تا ۱۵۰ آمپر (سری های D09، D12، D18، D25، D32، D38، D40، D50، D65، D80، D95، D115 و D150)
  • کنتاکتور اشنایدر سری F سه فاز از ۱۸۵ تا ۶۳۰ آمپر (سری های F185، F225، F265، F330، F400، F500 و F630)

قیمت کنتاکتور اشنایدر

با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و مشخص نبودن قیمت ثابت برای دلار نمی توان قیمت دقیقی را برای محصولات با توجه به وارداتی بودن ان ها مشخص کرد ولی شما می توانید برای اطلاع از قیمت های دقیق و به روز محصولات اشنایدر و همچنین قیمت کنتاکتور اشنایدر با واحد فروش ثامن کنترل شرق ارتباط بر قرار کنید.

لیست قیمت کنتاکتور اشنایدر

با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و مشخص نبودن قیمت ثابت برای دلار نمی توان قیمت دقیقی را برای محصولات با توجه به وارداتی بودن ان ها مشخص کرد ولی شما می توانید برای اطلاع از قیمت های دقیق و به روز محصولات اشنایدر و همچنین لیست قیمت کنتاکتور اشنایدر با واحد فروش ثامن کنترل شرق ارتباط بر قرار کنید.

کاتالوگ کنتاکتور اشنایدر

با مراجعه به صفحه کاتالوگ های اشنایدر میتوانید تمامی کاتالوگ کنتاکتور اشنایدر را دریافت کنید .

کمکی کنتاکتور اشنایدر

کنتاکتور اشنایدر d32

کنتاکتور اشنایدر d32 با کد فنی LC1D32M7 از کنتاکتورهای سری D اشنایدر است. از این کنتاکتور به منظور کنترل موتور و بار اهمی استفاده می شود. این کنتاکتور سه پل دارای سه کنتاکت قدرت NO است که ترکیب کنتاکت های کمکی آن به صورت ۱NO+1NC است.

کنتاکتور اشنایدر d25

کنتاکتور اشنایدر d25 با کد فنی LC1D25M7 از سری محصولات TeSys اشنایدر است. از این کنتاکتور به منظور کنترل موتور و بار اهمی استفاده می شود. این کنتاکتور سه پل دارای سه کنتاکت NO است که ترکیب کنتاکت های کمکی آن به صورت ۱NO+1NC است.

کلید حرارتی اشنایدر

کلید حرارتی اشنایدر یا کلید محافظ موتور از تجهیزاتی هستند که به منظور حفاظت در برابر اضافه بار، اتصال کوتاه و قطع اتوماتیک هنگام وقوع خطا استفاده می شوند. کلید حرارتی مغناطیسی ۳۰ تا ۴۰ آمپر اشنایدر با کد فنی GV3P40، از سری محصولات TeSys GV3 اشنایدر است.

قیمت کلید حرارتی اشنایدر

با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و مشخص نبودن قیمت ثابت برای دلار نمی توان قیمت دقیقی را برای محصولات با توجه به وارداتی بودن ان ها مشخص کرد ولی شما می توانید برای اطلاع از قیمت های دقیق و به روز محصولات اشنایدر و همچنین قیمت کلید حرارتی اشنایدر با واحد فروش ثامن کنترل شرق ارتباط بر قرار کنید.

قیمت کلید حرارتی

کلید حرارتی اشنایدر یا MPCB برگرفته از عبارت Motor Protection Circuit Breaker به معنای مدار قطع کن محافظ موتور، که با نام MMS مخفف عبارت Manual Motor Starter به معنای کلید راه انداز موتور نیز شناخته می شود، از جمله کلیدهای قابل قطع زیر بار می باشد؛ که جهت روشن و خاموش کردن موتور، هم چنین محافظت از موتورها در زمان راه اندازی و کار، در مقابل اضافه بار و اتصال کوتاه، به کار می رود. این کلید که در بازار با نام کلید حرارتی-مغناطیسی نیز شناخته می شود، در مواقع بروز اتصالی به صورت خودکار عمل می کند.

قیمت اینورتر اشنایدر | کنتاکتور اشنایدر | کلید حرارتی اشنایدر