صفر تا صد خرید یوسی پایجی موبایل

با خرید یوسی پابجی موبایل می توان مراحل بازی را تا حد نیاز بالا برد و آن را ارتقا داد. همچنین از طریق خرید این پول می توان در موقعیت ها و مبارزه های خاص این بازی شرکت کرده و بعد از گذراندن مراحل مبارزه خود را به مرحله بالاتر رساند. ارز گیم این بازی یا همان یوسی به عنوان دلار بازی پایجی می باشد که با استفاده از آن می توان گزینه های جدیدی برای کاراکتر خود در بازی تهیه کرد. در این آیتم های جدیدی که به وسیله یوسی خریداری می شوند هر نوع امکان و موقعیت پیشرفته برای گیمر ها فراهم می شود.

در واقع گیمرها با خرید یوسی پایجی موبایل و سپس خرید امکانات مورد نیاز بازی می توانند قدرت خود را برای پیروزی های متعدد افزایش دهند. خرید یوسی این امکان را فراهم می کند تا بازیکنان به راحتی در کلیه رقابت ها شرکت نمایند. همچنین باعث می شوند تا سرعت افراد در تکمیل کردن موقعیت ها بالا برود.

یوسی پایجی موبایل چیست؟

خرید یوسی پابجی موبایل

پیش از پرداختن به مسئله خرید یوسی پایجی موبایل لازم است شرح کاملی از یوسی داشته باشیم. در بازی های آنلاین برای این که گیمرها بتوانند به نمام امکانات و قابلیت های بازی دسترسی داشته باشند باید امتیاز کسب کنند. در اغلب مواقع این امتیازات تنها با پرداخت سکه به دست می آیند. در بازی پابجی نیز به همین شکل است و برای دستیابی به آپشن های بسیار جذاب آن باید یوسی که پول رایج این بازی می باشد را خرج کرد. با خرج کردن یوسی می توان قابلیت ها و گزینه های جالبی را از فروشگاه بازی خریداری کرد.

اهمیت خرید یوسی پایجی موبایل را تنها افرادی درک می کنند که به صورت حرفه ای و روزانه اقدام به انجام این بازی با سایر کاربران می نمایند. آنان می دانند که هرچقدر مقدار موجودی یوسی آن ها بالاتر باشد، بازی جذاب تر و هیجان انگیز تر خواهد بود. یوسی ارزی است که در فروشگاه بازی موجود می باشد. بنابراین با خرید آن می توان به اسکین اسلحه ها، سلاح های نظامی، لباس های متنوع و آیتم های مختلفی که گیمرهای عادی به آن ها دسترسی ندارند، دسترسی پیدا کنند.

لزوم خرید یوسی پایجی موبایل

خرید یوسی پایجی موبایل از آن جهت لازم است که یوسی به عنوان پول رسمی بازی پابجی سبب می شود امکانات درون بازی را فراهم کرد. در نتیجه میزان جذابیت و هیجان بازی را بالا برده و از انجام بازی لذت فراوان برد. در واقع از مراحلی به بعد، ادامه بازی بدون امکانات و آیتم هایی مانند اسلحه های متعدد، لباس ها و غیره کاملا بی مزه خواهد بود. در بسیاری از بازی های آنلاین زمانی که گیمرها مراحل پیشرفته بازی را طی می کنند، مقداری از اعتبار رسمی بازی به آنان داده می شود. با این کار آنان می توانند اعتبار و امکانات لازم را برای بازی خود خریداری نمایند. در این میان اما بازی پایجی دارای شرایط متفاوتی می باشد. زیرا این بازی به راحتی یوسی در اختیار کاربران خود نمی گذارد تا به وسیله آن سطح بازی خود را ارتقا دهند. بنابراین تنها راه ممکن برای خرید آیتم های بازی و بالابردن سطح هیجان و جذابیت آن خرید یوسی پایجی موبایل است.

فواید خرید یوسی پایجی موبایل

لزوم خرید یوسی پایجی موبایل

مهم ترین مزیت ها و ویژگی هایی که با خرید یوسی پابجی موبایل می توان به آن ها دست پیدا کرد، شامل موارد ذیل می باشند.

● امکان انتخاب اسکین های جذاب و نمایش منحصر به فرد خود

● امکان خرید ست کامل تسلیحاتی و استفاده از جدیدترین سلاح ها

● امکان تعویض لباس و امکان استفاده از چندین لباس در رقابت های مختلف

● سرعت بخشیدن به بازی و انجام مراحل آن

● شرکت در رقابت ها و مبارزه های خاص و سطح بالای بازی

از چه مکان هایی می توان به خرید یوسی پایجی موبایل اقدام کرد؟

خرید یوسی پایجی موبایل یکی از متداول ترین اقداماتی است که گیمرهای این بازی نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان آن را انجام می دهند. یکی از راه های خرید یوسی، اقدام مستقیم از درون بازی است. البته این امکان برای کاربران ایرانی به دلیل تحریم های بین المللی که سیستم بانکی و مالی ایران را هدف قرار داده اند امکان پذیر نمی باشد. بنابراین گیمر های ایرانی جهت خرید یوسی باید از طریق سایت ها و مراکز ارائه خدمات این چنینی اقدام کنند.

خوشبختانه سایت های متعدد و معتبر بسیاری وجود دارند که امکان خرید یوسی پایجی موبایل را برای کاربران داخلی فراهم کرده اند. اغلب این سایت ها حرفه ای بوده و از پشتیبانی پاسخگو و پرسنل مجرب برخوردار می باشند. همچنین انواع خدماتی که به نوعی با بازی های کامپیوتری و موبایلی در ارتباط هستند را به کاربران ایرانی ارائه می دهند. از این رو افراد می توانند با خیالی آسوده هر مقدار یوسی پابجی که مد نظرشان می باشد را از طریق این سایت ها خریداری کنند.

مزایای خرید یوسی پایجی موبایل از سایت های معتبر

فواید خرید یوسی پایجی موبایل

با ثبت سفارش و خرید یوسی پابجی موبایل از سایت های معتبر می توان در سریع ترین زمان ممکن حساب خود را در بازی شارژ کرد. همچنین می توان از قابلیت های جذاب استور پابجی بهره مند شد. لازم به ذکر است که پروسه خرید یوسی در سایت های معتبر از صفر تا صد به صورت قانونی انجام خواهد شد. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی بابت پرداخت و یا پیگیری سفارشات وجود ندارد. علاوه بر آن خرید یوسی از طریق این سایت ها خطری برای اکانت خریداران به جهت بن و مسدود شدن وجود ندارد.

نکته مهم درباره خرید این بازی

برای بسیاری از کاربران و گیمر های ایرانی که قصد خرید یوسی پابجی موبایل را داشته باشند و آن را انجام دهند، یک سوال خیلی مهم پیش می آید. این سوال مهم آن است که آیا میتوانیم خودمان اقدام به خرید یوسی کنیم؟ در جواب باید گفت که متاسفانه چنین امکانی به دلیل تحریم‌هایی که کشور ما با آن مواجه است برای کاربران وجود ندارد. تنها راه خرید یوسی برای کاربران داخلی مراجعه به سایت هایی است که اقدام به فروش یوسی پایجی می‌کنند.

روش خرید یوسی پابجی موبایل از طریق سایت‌های ایرانی

در صورتی که خرید یوسی پایجی موبایل از طریق سایت های بزرگ و نام آشنا انجام شود فرایند خرید به هیچ عنوان سخت نخواهد بود. بلکه با انجام مراحل ساده ذیل می توان خرید یوسی را انجام داد. ابتدا باید بسته مورد نیاز خود را انتخاب کرد. سپس آیدی خود را در بازی در قسمتی که مشخص شده است را وارد کرد. در مرحله بعدی باید بر روی گزینه خرید یوسی و پرداخت وجه کلیک کرد و هزینه خرید را پرداخت نمود. بعد از انجام این مراحل که بسیار ساده و آسان هستند، ظرف مدت کوتاهی و شاید کمتر از سی دقیقه یوسی های خریداری شده به آیدی کاربران در بازی انتقال داده می شوند.

به محض اتمام فرایند خرید یوسی پایجی موبایل و انتقال آن ها به آیدی کاربران، آنان می توانند از یوسی ها جهت خرید اسکین اسلحه، رویال پس، انواع لباس‌ها، باز کردن صندوق ها، کوله پشتی و کلاه ایمنی استفاده کنند. لازم به ذکر است که گاهی ممکن است سایت فروشنده یوسی جهت جلوگیری از اشتباه علاوه بر آیدی، نام کاربر یا گیمر را نیز درخواست نماید. در این صورت باید نام خود را به عنوان گیمر بازی پایجی در سایت ثبت کرد.

نکات مهم برای انجام خرید یوسی پایجی موبایل از سایت‌های ایرانی

مزایای خرید یوسی پایجی موبایل از سایت های معتبر

در زمان خرید یوسی پایجی موبایل از طریق سایت های ایرانی لازم است چندین نکته کلیدی را مورد توجه قرار داد. توجه به این موارد باعث می شود تا از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشیم. بنابراین با توجه به اهمیت پول رایج بازی پایجی و استفاده از آن برای انجام بازی توجه به موارد ذیل ضروری می باشد.

امنیت و قانونی بودن سایت

پیش از پرداخت مبلغ ذکر شده در سایت برای خرید یوسی ها بهتر است به این نکته دقت شود که سایت مربوطه کار خود را به صورت قانونی انجام می دهد یا خیر. در صورتی که سایت فروشنده برای تحویل یوسی ها از خریداران پسورد ورود به اکانت‌ شان را دریافت کند، باید از خرید از طریق آن منصرف شد. زیرا دادن پسورد اکانت خطر هک یا بن شدن اکانت‌ کاربران را بالا می برد.

تحویل فوری یوسی ها

نکته‌ مهم دیگری که در خصوص خرید یوسی پایجی موبایل وجود دارد و متاسفانه در اغلب مواقع گیمرها به آن توجه نمی کنند مدت زمان دریافت یوسی است. باید دقت کرد که خرید یوسی را از سایت های دارای سیستم های پیشرفته انجام داد. زیرا بسیاری از سایت‌های فروشگاهی توسط افراد اداره می‌شوند و به سیستم‌های اتوماتیک برای ثبت سفارش مجهز نیستند. به همین دلیل ممکن است کاربر پرداخت خود را انجام دهد و بدون اطلاع از زمان دقیق دریافت محصول مدت زمان زیادی در انتظار بماند.

وجود اپلیکیشن

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید یوسی پایجی موبایل به آن توجه کرد بهرمند شدن سایت فروش از اپلیکیشن است. سایت های دارای اپلیکیشن تا حد زیادی معتبر و قابل اطمینان هستند. بنابراین خرید از طریق آنها کوچک ترین خطری در زمینه مسدود شدن اکانت و یا تحویل دیر هنگام یوسی ها در پی ندارد. همچنین برای جلوگیری از سردرگم شدن خریداران یوسی برای پیگیری وضعیت خرید خود وجود اپلیکیشن امری ضروری است. زیرا با وجود اپلیکیشن می توان با استفاده از اکانت خود در آن برنامه، به تمام خریدهای خود دسترسی پیدا کرد. علاوه بر آن در یک محیط راحت با کاربری آسان قادر به مشاهده خریدهای خود و اطلاعات آن خواهند بود.

خرید یوسی پایجی موبایل از سایت‌های خارجی

خرید یوسی پایجی موبایل از سایت‌های خارجی

لازم است دوباره یاد آور شویم که به دلیل وجود تحریم ها نمی توان مستقیما اقدام به خرید یوسی پایجی موبایل کرد. از این رو باید این کار را به کمک واسطه ها انجام دهید. با این حال اگر باز هم مصمم به انجام خرید از طریق سایت های خارجی هستید باید از کارت‌های اعتباری بین‌المللی مانند ویزا، مسترکارت، پی‌پل و یا گوگل پلی استور استفاده کنید. در این صورت باید هزینه بیشتری برای خرید یوسی ها صرف نماید.

خرید یوسی PUBG برای سیستم عامل های Android و ios

در صورتی که خرید یوسی پایجی موبایل را برای هر دو سیستم عامل اندروید Android و ios و همچنین ویندوز کامپیوتر و کنسول های بازی ایکس باکس و پلی استیشن انجام دهید، مانعی بر سر راه تان وجود ندارد. همچنین خرید یوسی از بخش استور بازی پایجی امکان پذیر خواهد بود و معمولا فرآیند پرداخت، به وسیله اپ استور، اپلیکیشن های گوگل و پلی استور انجام می شود.

خرید یوسی پابجی موبایل از طریق Paytm

یوسی پایجی موبایل

از دیگر راه های خرید یوسی پایجی موبایل خرید از طریق Paytm است. در این روش گیمرها می توانند از طریق مرورگر خود پول را از طریق Paytm پرداخت کنند. برای انجام این کار باید طبق مراحل زیر عمل کرد.

مرحله اول

در مرحله اول از خرید یوسی پایجی موبایل باید وارد سایتhttps://racestore.ir/شد. بعد از ورود کاربران به صورت خودکار به به صفحه ی خرید، هدایت می شوند.

مرحله دوم

با ورود به سیستم از طریق وارد کردن شناسه خود به عنوان گیمر و یا ورود از طریق فیس بوک، در صورتی که حساب PUBG Mobile شما با فیس بوک در ارتباط باشد اعتبار سنجی انجام می شود. در این مرحله باید بر روی عکس خود که در قسمت سمت راست بالای فهرست اصلی قرار دارد ضربه بزنید تا بتوانید شناسه گیمری خود را بررسی نمایید. لازم به توضیح است که افراد می توانند شناسه خود را در بخش سمت چپ بالای منوی جدید که برای آنان گشوده خواهد شد، مشاهده کنند.

مرحله سوم

در این مرحله از خرید یوسی پایجی موبایل، سیستم به صورت خودکار عمل کرده و کاربران را با نام مستعارشان شناسایی خواهد کرد. بنابراین لازم است کاربران از صحیح بودن نام خود، اطمینان حاصل نمایند.

مرحله چهارم

در این مرحله باید. کاربران Paytm را به عنوان روش پرداختی خود انتخاب کنند. بعد از این انتخاب، گزینه هایی در زیر آن رویت خواهند شد که با انتخاب یکی از آن ها از سوی کاربر، او مستقیما به مرحله پنجم هدایت خواهد شد.

مرحله پنجم

در مرحله پنجم برای خرید یوسی پایجی موبایل از طریق Paytm باید آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را وارد کرد. درج این اطلاعات، جهت ایجاد صورتحساب و ارسال فاکتور، ضروری می باشند. بعد از درج اطلاعات کاربر از سوس سیستم به دروازه پرداخت ارجاع داده می شود. دروازه پرداخت همان جایی است که باید پرداخت نهایی را از طریق اینترنت بانک یا UPI انجام بگیرد. بعد از انجام پروسه پرداخت، یوسی ها در کمترین زمان ممکن به صندوق ورودی بازی افراد ارسال می شوند. نکته بسیار جالبی که در خصوص خرید یوسی از طریق Paytm وجود دارد مقرون به صرفه بودن آن است.

خرید رایگان یوسی پایجی موبایل

خرید رایگان یوسی پایجی موبایل

بسیاری از افراد علاقه ای به خرید یوسی پایجی موبایل و پرداخت پول واقعی برای داشتن آن ندارند. بنابراین به دنبال روش های رایگان کسب یوسی هستند. یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن یوسی رایگان بررسی آنلاین است. بررسی انلاین برای افرادی که از اندروید استفاده می کنند بسیار مناسب است. زیرا تعداد زیادی سایت و برنامه بررسی آنلاین، در اینترنت وجود دارند که تنها با پر کردن نظرسنجی، وجه خوبی به افراد پرداخت می کنند.

از دیگر راه های خرید یوسی پایجی موبایل به صورت رایگان، استفاده از اعتبارات Google است. گیمرهای پایجی می توانند یک برنامه را از Google با عنوان ‘Google Opinion Rewards’ دانلود نمایند. برای استفاده از این برنامه باید به عنوان یک کاربر نظر سنجی ها را انجام داد. این نظر نظرسنجی ها که تا حدودی راحت می باشند مبلغ مناسبی را عاید کاربر خواهند کرد. بعد از دریافت پول از طریق شرکت در نظر سنجی، کاربر می تواند از وجه دریافتی خود جهت خرید تعدادی از آیتم های استور بازی استفاده کند.

ویژگی های وب سایت معتبر عرضه کننده یوسی پایجی موبایل

یک وب سایت معتبر عرضه کننده یوسی پایجی موبایل باید دارای ویژگی های ذیل باشد.

● بدون نیاز به گرفتن یوزرنیم و پسورد یوسی ها را به کاربران تحویل دهد.

● تعرفه مناسب و بروز.

● برخورداری از پشتیبانی پاسخگو.

● بهره مندی از نمادهای اعتبار و اعتماد اینترنتی.

● داشتن پکیج های مختلفی از یوسی پابجی.

● تحویل سریع یوسی.

● فراهم کردن محیطی امن و معتبر برای خرید کاربران.

● عدم خطر بن شدن اکانت پابجی.

● ارائه قیمت های مناسب برای خرید یوسی پابجی در پکیج‌های مختلف.

● تحویل آنلاین و فوری یوسی ها.

جمع بندی

لازم است کاربران و گیمرهای بازی پایجی برای خرید یوسی پابجی موبایل از پول واقعی استفاده کنند. علاوه بر آن این افراد باید بدانند که بهترین راه برای کسب یوسی، اقدام از طریق سایت های معتبر و واسطه است. زیرا خرید به وسیله سایت های خارجی به دلیل محدودیت ها و تحریم های خارجی علیه کشورمان تقریبا غیر ممکن است. البته اگر هم در مواردی بتوان از طریق سایت های خارجی اقدام کرد، باید هزینه بالایی صرف نمود.

در حال حاضر سایت‌ های بسیاری وجود دارند که گیمرها می توانند از طریق آن ها خرید یوسی را انجام دهند. خرید یوسی برای بازی پایجی از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا برای برای انجام این بازی و برای طی کردن مراحل سخت و پیچیده آن باید اقدام به خرید پوسی کرد. بنابراین هر چه دست گیمر ها از لحاظ داشتن امکانات و آیتم های بازی پر تر باشید امکان زنده ماندن آن ها در جریان بازی بیشتر خواهد بود.

صفحه اصلی

صفر تا صد خرید یوسی پایجی موبایل