مزيل مكياج بيوديرما محلول ماء ميسيلار 250 مل - متجر بدر العالمية

یک فروشگاه اینترنتی مطمئن مانند ال ای استور که انواع محصولات آرایشی و بهداشتی همچنین محصولات مناسب برای مراقبت از پوست و مو و پاک کننده آرایش را در سبد خود دارد به شما در خرید یک محصول با کیفیت و مطمئن کمک می کند. انواع محلول های پاک کننده آرایش بیودرما در فروشگاه ال ای استور وجود دارد. این محصولات در ادامه معرفی می‌ شوند و نحوه استفاده از آنها نیز آموزش داده می شود.

پاک کننده آرایش میسلار واتر

پاک کننده آرایش میسلار واتر ظاهری شاداب و عاری از هرگونه آلودگی به پوست شما می بخشد. برای داشتن پوستی سالم و درخشان، همین حالا آن را تهیه کنید. این محلول حاوی ضد عفونی کننده و براق کننده پوست برای پوست های چرب و مستعد لک و آکنه است. پاک کننده آرایش میسلار واتر، با افزایش تحمل پذیری پوست، برای پوست های چرب، مختلط و جوش دار مناسب است. همچنین این محصول فاقد الکل بوده و بدون نیاز به شستشو با آب سریعا آرایش صورت شما را پاک می کند.

پاک کننده آرایش بیودرما

ویژگی ها و مشخصات پاک کننده آرایش میسلار واتر برای پوست های حساس:

  • ژل پاک کننده میسلار واتر کثیفی، باقی مانده آرایش و هرگونه سبوم را از روی پوست و از داخل منافذ پاک می کند.
  • ژل پاک کننده یک محصول پزشکی بی خطر و فاقد الکل و پارابن است
  • ژل پاک کننده روی پوست مرطوب یا خشک اعمال می شود.

نحوه استفاده:

پوست را به آرامی مالیده تا کف تشکیل شود سپس صورت را با آب بشویید. ژل پاک کننده پوست هیچ گونه قرمزی یا خشکی ایجاد نمی کند.

پاک کننده آرایش بیودرما

بیودرما یک محلول پاک کننده جدید را ارائه کرده است که مخصوص پوست های حساس نرمال تا خشک است. محلول پاک کننده آرایش بیودرما حتی قادر است آرایش ضد آب را نیز پاک کند. امولسیفایرهای موجود در ترکیب محصول به حذف ناخالصی ها، پاکسازی عمیق پوست و حفظ تعادل آن (بدون صابون، PH فیزیولوژیکی) کمک می کنند.

ترکیبات فعال تسکین دهنده و رفع احتقان در این محصول همچنین از تحریکاتی که اغلب با پاکسازی همراه است جلوگیری می کند.

مزيل مكياج بيوديرما محلول ماء ميسيلار 250 مل - متجر بدر العالمية

محلول پاک کننده

نحوه استفاده:

پاک کننده آرایش بیودرما محصولی بسیار ملایم است و باید با احتیاط فراوان استفاده شود. یک پد پنبه ای را با Sensibio H2O آغشته کنید و صورت و چشم ها را تمیز کنید تا آرایش پاک شود. این کار را چندین بار تکرار کنید تا یک پنبه کاملا تمیز به دست آید. Sensibio H2O نیازی به شستشو ندارد، اما خشک کردن ملایم پوست ضروری است. از یک حوله نخی تمیز استفاده کنید تا صورت خود را به آرامی خشک کنید. Sensibio H2O را می توان روزانه، صبح و شب استفاده کرد.

خرید محصول پاک کننده آرایش بیودرما