خرید روزنامه باطله برای اسباب کشی چه کاربردی دارد ؟

امروزه به خاطر افزایش جابجایی افراد و حمل اثاثیه منزل و شکستن ظروف و لوازم شکستنی شرکت صنعت کاغذ خدمات جدیدی را برای مشتریان در نظر دارد که میتوانند از این موضوع جلوگیری کنند. جهت جلوگیری از شکستن ظروف و لوازم میتوانید قبل از اثاث کشی آنها را توسط روزنامه باطله بپیچانید که از شکستن آنها جلوگیری شود. جهت سفارش روزنامه باطله میتوانید از طریق تماس با ما در سایت صنعت کاغذ اقدام نمایید.

مرکز فروش روزنامه باطله در تهران کجاست ؟

اگر به تازگی قصد اسباب کشی دارید احتمالا مدت ها است که به دنبال خرید روزنامه باطله جهت بسته بندی اشیا و وسایل شکستنی و همچنین نظافت و یا تعمیر منزل جدید خود هستید. این ضرورت در شرکت های حمل و نقل اسباب، شرکت های تعمیراتی، شرکت خدمات نظافتی و … نیز احساس می شود. یکی از ساده ترین راه های پیش روی شما خرید روزنامه باطله کیلویی از کیوسک های روزنامه فروشی است. آنها روزنامه ها را به قیمت روی جلد به فروش می رسانند و خرید روزنامه در حجم بالا برای شما هزینه گزافی به همراه دارد. هرچند هیچ کیوسک روزنامه فروشی حجم بالای روزنامه های خود را به شما نخواهد فروخت. این درحالی است که اگر روزنامه باطله خریداری کنید با کمترین هزینه توانسته اید که اسباب کشی خود را انجام دهید.

صنعت کاغذ یکی از برندهای معتبر در حوزه خرید و فروش کاغذ باطله، و روزنامه باطله می باشد، برندهای معتبر مانند wpt-nl.com ، sanatekaghaz.ir ، paperindex.com ، bruening-group.com نیز همانند این شرکت فعالیت خود را در خارج از کشور انجام میدهند که ما با الگو برداری از این شرکت ها فعالیت خود را در ایران بعنوان خریدار کاغذ باطله آغاز کردیم فعالیت ما به اینگونه می باشد که کاغذ ها، کتاب ها و روزنامه های باطله را خریداری میکنیم و آنها را بازیافت کرده و سپس به مواد اولیه تبدیل میکنیم که همین امر به کاهش آلودگی هوا و به محیط زیست نیز کمک زیادی میکند.

خرید کاغذ باطله از کلیه شهرهای ایران

تنها مخاطب این مقاله ساکنین تهران نیستند. هرچند در تهران نمایندگی های شرکت صنعت کاغذ بیشتر است اما بسیاری از شهرهای ایران نیز می توانند کاغذ خود را به ما فروخته و مبلغ مناسبی در ازای آن دریافت نمایند. خرید کاغذ باطله در شهرهای تبریز، اصفهان، شیراز، کرج، اهواز، مشهد و … انجام می شود. شهرهای تحت پوشش صنعت کاغذ روز به روز بیشتر می شود و امیدوارم روزی بتوانیم همه شهرهای ایران را پوشش دهیم. هدف ما از خرید کاغذ در کلیه شهرهای ایران کمک به حفظ محیط زیست و زیبایی شهر و ایجاد اشتغال است. متاسفانه کاغذ از جمله محصولاتی است که در صورت ریخته شدن در سطل زباله امکان بازیافت آن مقدور نیست. چرا که دفع آن با زباله های تر کیفیت کاغذ را از بین برده و آن را خیس می کند. خیس شدن کاغذ با نابودی آن همزمان است.

تفاوت قیمت کاغذ باطله در چیست ؟

قبلا گفته شد که نمایندگان ما بعد از اعزام به آدرس تعیین شده کاغذها را تفکیک کرده و آنها را بر اساس کیفیت قیمت گذاری می کنند. حال این سوال ایجاد می شود که تفاوت قیمت کاغذ باطله در چیست؟

کاغذها به دو شکل چاپ می شوند. کاغذهایی که مانند کتاب های کمک آموزشی چاپ سیاه و سفید دارند. این کاغذها سفید هستند و برای چاپ آنها از جوهر و مرکب استفاده می شود. این کاغذها قیمت بیشتری دارند و بعد از بازیافت، این کاغذهای باطله به محصولات کاربردی تری مانند دستمال کاغذی تبدیل می شوند. از این رو قیمت خرید کاغذ باطله با این کیفیت بیشتر است.

دسته بعدی کاغذ هایی هستند که روی آنها چاپ رنگی انجام شده است. این کاغذها کاربرد کمتری در تولید محصولات دارند و اغلب به کارتن، مقوا و شانه تخم مرغ تبدیل می شوند. از این رو در خرید کاغذ باطله ای که چاب آن رنگی است قیمت کمتری پیشنهاد می شود.

از دیگر دلایل تفاوت قیمت کاغذ باطله نحوه نگهداری شما است. پیشنهاد می کنیم کاغذها را در محلی خشک و خنک نگهداری کنید. تابش مستقیم آفتاب کیفیت کاغذ سفید رنگ را از بین برده و آن را زرد می کند. وجود رطوبت از دیگر دلایل تغییر رنگ کاغذ است. کاغذهای باطله ای که کیفیت و سفیدی خود را از دست داده باشد با قیمت کمتری از شما خریداری می شوند. در ضمن اگر به تازگی فارق التحصیل شده اید بهتر است با بررسی کتاب ها و جزوه مواردی که کاربردی نیستند را به فروش برسانید. چرا که هر چه از عمر کاغذ بگذرد رنگ آن تیره شده و کیفیت خود را از دست می دهد.

قیمت هر کیلو کاغذ باطله

قیمت کیلویی کاغذ باطله دائما در نوسان است و همچون سایر مواد و ابزار، به تناسب شرایط مختلف می‌تواند به‌صورت روزانه تغییر کند. با این حال، سایت صنعتِ کاغذ به عنوان یک مرجع مطمئن، نرخ قیمت کیلویی کاغذهای باطله را به صورت حدودی در دسترس شما کاربران محترم قرار می‌دهد. قیمت‌های دقیق لحظه‌ای نیز از طریق تماس با کارشناسان ما قابل پیگیری است. در صورت هر نوع تغییر در رنج قیمت‌ها، صنعتِ کاغذ جدیدترین قیمت‌ها را در کمترین زمان ممکن بر روی سایت قرار می‌دهد.

خرید کاغذ باطله قیمت 1401

قیمت کاغذ بازیافتی برای همه انواع کاغذهای دریافتی به فرمت‌های مختلف موجود از جمله کتاب، کاغذ، روزنامه باطله و حتی کاغذ پوشال میوه به‌صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. به‌عبارتی، ممکن است قیمت دقیق خرید کاغذ باطله در روز جاری با روزهای آتی به صورت جزئی تفاوت داشته باشد. با این حال، قیمت کلی و حدودی آن در سایت ما موجود است. به عنوان مثال، در حال حاضر قیمت هر کیلو کتاب باطله بین 6 تا 7 هزار تومان متغیر است. کافی است هر زمان که قصد فروش کتاب‌های باطله و یا هر نوع کاغذ باطله خود را دارید، برای اطلاع از قیمت‌ها با کارشناسان ما تماس بگیرید. به این ترتیب می‌توانید نرخ دقیق قیمت‌ها را جویا شوید. قیمت سایر فرمت‌های کاغذهای بازیافتی همچون روزنامه باطله نیز همواره در سایت ما به‌روزرسانی می‌شود. در صورت بروز هر نوع اختلاف، در کمترین زمان ممکن موارد فوق اطلاع‌رسانی می‌گردد.

این را بر خود وظیفه می دانیم که کاغذهای باطله را با قیمت مناسب از شما خریداری نماییم تا شاید مشوقی باشد برای شما که حتی فیش های بانکی خود را دور نریخته و جمع آوری نمایید. با این کار نه تنها به حفظ محیط زیست کمک می کنید بلکه بستری فراهم می آورید که جوانان ایرانی بتوانند شغل داشته و کسب درآمد کنند.

خرید روزنامه باطله برای اسباب کشی چه کاربردی دارد ؟