خرید بارانی زنانه جدید

آنلاین بازار با لیست بلندی از بارانی زنانه و مانتو زنانه جدید و قیمت مناسب انواع بارانی زنانه ترک از برنده های مختلف ترکیه را در اختیار مشتریان قرار می دهد. ما سعی می کنیم تخفیف ویژه بارانی را از سایت ها و برنده ها ترکیه را در اختیار شما قرار دهیم. تمام بارانی های زنانه بالا در سایت، نسخه ارجینال از سایت ترکیه ای می باشد. ما امکان خرید مستقیم از ترکیه را برای شما فراهم کردیم و شما می توانید واسطه حذف کرده و قیمت خیلی مناسب و جناس های با تخفیف را ترکیه خرید کنید. شما می توانید با کلیک در سایت سازنده قیمت بارانی زنانه در سایت اصلی مشاهده کنید. ما با چند کلیک لیستی متنوع از بارانی های پاییزی و بهاری در اختیار شما قرار می دهیم. بهترین قیمت بارانی زنانه ترک و بارانی جدید را از ما بخواهید. بهتربن زمان حراجی بارانی زنانه ترکیه اوایل زمستان و تابستان می باشد.

بارانی زنانه چیست؟

کت بارانی زنانه  یک لباس ضد آب است که بر روی بالاتنه پوشیده می شود تا در برابر باران محافظت کند. اصطلاح بارانی زنانه گاهی اوقات برای اشاره به کت های بارانی با آستین های بلند که تا کمر هستند استفاده می شود. یک کت بارانی زنانه را ممکن است با یک شلوار بارانی ترکیب کنید تا یک لباس بارانی درست کنید. لباس باران نیز ممکن است یک تکه باشد، مانند. مانتوهای بارانی زنانه، پانچوهای بارانی زنانه، محافظت که بدون دست در برابر باران از انسان مخافظ می کند. برخلاف چتر نیاز به نگهداری با دست دارد.

قیمت و جنس بارانی زنانه

بارانی‌های مدرن اغلب از پارچه‌های ضدآب که قابلیت نانو دارند، مانند نایلون Gore-Tex یا Tyvek و DWR ساخته می‌شوند. این پارچه‌ها به بخار آب اجازه عبور می‌دهند و به لباس اجازه تنفس می‌دهند تا عرق پوشنده از آن خارج شود. آنلاین بازار بهترین و شیکت ترین بارانی زنانه را به مشتری خود ارائه می دهد.ما امکان خرید بارانی زنانه از ترندیول ترکیه به شما ارمغان می آورم . در ایران از ترکیه به راحتی خرید کنید.

تاریخچه بارانی زنانه و مانتو بارانی شیک

یکی از اولین بارانی زنانه ضدآب مدرن به دنبال ثبت اختراع توسط شیمیدان اسکاتلندی چارلز مکینتاش در سال 1824 از پارچه جدید برزنتی که توسط او به عنوان “پارچه لاستیکی هند” توصیف شده بود، شما می توانید حتی از برند سی وایکیکی از سایت ترکیه به راحتی خرید کتید. کت بارانی مکینتاش از پارچه ای آغشته به لاستیک غیرقابل نفوذ ساخته شده بود، در سال 1853، Aquascutum پارچه پشمی را معرفی کرد که برای ریختن آب از نظر شیمیایی استفاده می شد. از آن زمان به بعد تا اوایل قرن بیستم، کت پشمی فرآوری شده، لباس بارانی رایج در اروپا و مناطق سردتر ایالات متحده، به ویژه در میان محافل نظامی آنها بود.

در دهه‌های 1910 و 20، تکنیک‌های لاستیک‌سازی پارچه با گاز و بخار در کارخانه‌های تکمیل نساجی مانند شرکت ریسندگی Jenckes به ثبت رسید و پارچه‌های لاستیکی و ضدآب را ایجاد کردند که نرم‌تر، انعطاف‌پذیرتر و راحت‌تر بودند. بارانی های سفت که کاملاً از لاستیک ساخته شده بودند به نام “slickers” و همچنین بارانی های ساخته شده از پارچه روغنی سنگین نیز موجود بودند. این کت های بارانی و «لیک» از مد کت آن زمان تقلید می کردند. طول بلند، کمربند گشاد، یقه رول/تبدیل بالا، جیب های بزرگ، و اغلب با آستر نخی یا پشمی غیر لاستیکی دوخته می شدند تا راحتی را بهبود بخشند. رنگ های محبوب بارانی دهه 1920 مایل به قهوه ای، آبی سرمه ای و خاکستری بود. برخی از این کت ها کلاه دار بودند، اما اغلب نبودند و در عوض با یک کلاه بارانی مشابه همراه بودند.

در دهه 1930، به دلیل اقتصاد ضعیف در دوران رکود، بسیاری از لباس های بارانی سلفون و پی وی سی ترجیح داده می شدند. آنها مقرون به صرفه بودند، زیرا به جای خرید بارانی های مد روز، تنها یک پوشش باید خریداری می شد. آنها در سبک های مختلفی از جمله شفاف شفاف بودند.

 

در دهه های 1940 و 50، نایلون DuPont در ایالات متحده به عنوان یک ماده مصنوعی بادوام ظاهر شد که هم سبک وزن و هم در برابر آب مقاوم بود. مناسب برای لباس های بارانی مدل‌های جدید کت با استفاده از گاباردین نخی یا ابریشم مصنوعی محکم بافته شده، و ابریشم مصنوعی براق «چترباز» برای مقاومت بیشتر در برابر آب نیز محبوب بودند. کت‌های بارانی در رنگ‌های متنوع‌تری مانند سایه‌های مختلف آبی، خاکستری، سبز روشن، قهوه‌ای یا طبیعی ارائه می‌شد و می‌توان آن را با تافته و سایر آسترهای ترکیبی مصنوعی خریداری کرد. بین دهه‌های 1950 و 60، لباس‌های بارانی PVC به دلیل رنگ‌های روشن و متنوع و ظاهر آینده‌نگر پلاستیک، محبوبیت دوباره پیدا کردند. در اوایل دهه 1960، کت های بارانی با رنگ های دید بالا برای o معرفی شدند

خرید بارانی زنانه جدید