بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید تجهیزات پزشکی چیست؟

قصد خرید تجهیزات پزشکی دارید؟ مهم نیست که به دنبال خرید این محصولات برای مصرف خانگی هستید یا قصد تامین لوازم بهداشتی مورد نیاز برای مراکز درمانی را دارید. پیشنهاد می‌کنیم به جای مراجعه حضوری به فروشگاه‌های عرضه تجهیزات پزشکی برای یکبار هم که شده خرید از فروشگاه‌های آنلاین لوازم پزشکی را امتحان کنید. به این ترتیب می‌توانید انواع و اقسام محصولات مورد نظر خود را از نظر کیفیت و قیمت با هم مقایسه کنید. همچنین نیازی به صرف زمان زیاد برای گشت و گذار در فروشگاه‌های فیزیکی نیست و می توانید به صورت آنلاین قیمت تجهیزات پزشکی را مشاهده کنید. در نهایت پس از سفارش نیز محصولات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل می‌گیرید. در ادامه قصد داریم تا شما را با بهترین فروشگاه تجهیزات پزشکی در کشور آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

انواع تجهیزات پزشکی

یک فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی باید انواع و اقسام محصولات بهداشتی و پزشکی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا آن‌ها بتوانند تمام نیازهای خود را در خریدهایشان تامین کنند. از جمله انواع تجهیزات پزشکی پرکاربرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. لوازم مصرفی پزشکی

لوازم مصرفی به آن دسته از وسایل بهداشتی گفته می‌شود که پس از یک بار استفاده باید دور انداخته شوند یا نیاز به شستشو دارند. از جمله این وسایل می‌توان به دستکش‌های پزشکی، البسه بیمارستانی، وسایل تزریقات، انواع ژل و محلول ضدعفونی کننده، لوازم جراحی، سوند، پانسمان، چسب پزشکی و … اشاره کرد.

2. دستگاه‌های پزشکی

بخش دیگر از تجهیزات کاربری پزشکی را دستگاه‌ها و وسایلی تشکیل می‌دهند که برای درمان و کنترل شرایط عمومی بدن استفاده می‌شوند. دستگاه‌های کمک تنفسی (تصفیه کننده هوا، ماسک، نبولایزر و بخور)، دستگاه‌های کنترل شرایط عمومی بدن (تب سنج، فشارسنج، گوشی‌های پزشکی و ترازو) و جعبه‌های کمک اولیه در این دسته از محصولات قرار می‌گیرند.

3. تجهیزات ارتوپدی

تجهیزات ارتوپدی نیز برای افرادی که دچار محدودیت‌های حرکتی به دلیل بیماری یا نقص جسمی هستند، استفاده می‌شوند. ساپورت‌های طبی، جوراب واریس، آتل، وسایل سرما و گرما درمانی، توالت فرنگی سیار، گن لاغری و … از جمله این محصولات هستند.

4. تجهیزات پوست و زیبایی

وسایل آرایشی و بهداشتی نیز که برای سلامت و زیبایی ظاهری پوست استفاده می‌شوند مانند کرم‌ها، سرم‌های پوست، آبرسان‌ها، و … از جمله تجهیزات پزشکی پرکاربرد به حساب می‌آیند.

چرا اول طب بهترین فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی است؟

اول طب بزرگ‌ترین فروشگاه تجهیزات پزشکی در ایران است که انواع و اقسام لوازم پزشکی را در سبد محصولات خود برای ارائه به شما مشتریان عزیز قرار می‌دهد. شاید این سؤال را مطرح کنید که چرا باید برای خرید تجهیزات پزشکی از فروشگاه اول طب خرید کنید؟ برای پاسخ به این سؤال لازم است که به مزایای خرید از فروشگاه آنلاین اول طب اشاره کنیم که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

قیمت مقرون‌به‌صرفه

یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که بر سر راه خرید تجهیزات پزشکی باکیفیت وجود دارد، قیمت بالای آن‌هاست. بخش قابل توجهی از قیمت تمام شده بالای این محصولات، وجود واسطه‌های مختلف از تولیدکنندگان تا مصرف‌کنندگان است. اول طب با برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه با تولیدکنندگان داخلی و خارجی لوازم پزشکی، تلاش می‌کند که زمینه برای عرضه محصولات با قیمت مقرون به صرفه به مشتریان عزیز فراهم کند.

نکته دیگر این است که امکان خرید تکی و عمده محصولات پزشکی از فروشگاه اینترنتی اول طب برای مشتریان عزیز فراهم شده است. بدیهی است که خرید لوازم پزشکی به صورت عمده برای مشتریان بزرگ مانند بیمارستان‌ها، مطب‌ها و سایر مراکز درمانی موجب صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود.

عرضه محصولات از برترین برندهای داخلی و خارجی

یکی از انتظارات جدی مشتریان در هر صنفی عرضه دسترسی آسان و سریع به محصولات بهترین برندهاست. اهمیت این موضوع در خصوص تجهیزات پزشکی به مراتب بالاتر است. چرا که این تجهیزات به طور مستقیم با سلامت افراد در ارتباط هستند. اول طب برای آسوده کردن خاطر مشتریان خود با تمام برندهای داخلی و خارجی برتر محصولات پزشکی همکاری می‌کند. در سبد محصولات اول طب می‌توانید باکیفیت‌ترین محصولات را از برندهای ایرانی و خارجی خریداری کنید. توصیه اکید ما به شما عزیزان آن است که در خرید لوازم پزشکی هیچ‌گاه به سراغ برندهای متفرقه و ناشناس نروید.

انتخاب محصولات مطابق با اصول استاندارد

اشاره کردیم که تلاش اول طب عرضه محصولات با قیمت مقرون به صرفه است؛ اما این موضوع به هیچ عنوان باعث چشم‌پوشی از کیفیت و اصالت کالاها نیست. در فروشگاه اینترنتی اول طب یک تیم متخصص در زمینه تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کنند. وظیفه این تیم ارزیابی و انتخاب بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار است. کلیه محصولاتی که برای فروش از طریق سایت اینترنتی اول طب در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد، از استانداردهای لازم برخوردار هستند. بنابراین می‌توانید بابت اصالت محصولاتی که از اول طب خریداری می‌کنید، اطمینان خاطر داشته باشید.

ضمانت اصالت و مرجوعی کالا

ما در اول طب سلامت و اصالت کلیه کالاهایی که برای عرضه در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهیم را تضمین می‌کنیم. برای آسودگی خاطر مشتریان نیز ضمانت مرجوعی کالا را ارائه می‌کنیم. چنانچه پس از سفارش و دریافت محصولات کالای دریافتی با آنچه سفارش داده‌ای مغایرت داشته باشد یا از نظر ظاهری و کیفیت در سطح مطلوبی نباشد، بدون هیچ‌گونه قید و شرطی می‌توانید سفارش خود را مرجوع کنید. خرید اینترنتی محصولات پزشکی معمولا با دغدغه زیادی از سوی مشتریان همراه است. به همین منظور اول طب سلامت کالاهای ارسالی به مشتریان خود را تضمین می‌کند.

ارسال سریع سفارشات

در هر خرید اینترنتی دریافت سریع محصولات برای خریداران از اهمیت بالایی برخوردار است. ما در اول طب سفارشات مشتریان عزیز را به طور روزانه ارسال می‌کنیم. سفارشات در شهر تهران از سوی واحد لجستیک اختصاصی اول طب در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرد. همچنین برای سایر شهرها نیز ارسال از طریق پست صورت می‌گیرد. تمام تلاش ما بر این است که محصولات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان عزیز برسد.

مشاوره رایگان خرید تجهیزات پزشکی

وقتی صحبت از تجهیزات پزشکی می‌شود، باید توجه داشته باشید که با دایره گسترده‌ای از محصولات مواجه هستید. طبیعی است که همه افراد و مصرف‌کنندگان لوازم پزشکی نمی‌توانند بهترین محصول را از بین گزینه‌های موجود در بازار پیدا کنند. در چنین شرایطی احتمالا دچار سردرگمی در خرید خواهند شد. ما در اول طب برای حل این مشکل، خدمات مشاوره رایگان را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ایم. شما عزیزان می‌توانید از طریق شماره‌های تماس اول طب با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. همکاران ما شما در انتخاب بهترین محصولات پزشکی راهنمایی می‌کنند.

کلام پایانی

در گذشته مصرف‌کنندگان تجهیزات پزشکی مجبور بودند که برای تهیه محصولات مورد نیاز خود صرفا به مراکز و فروشگاه‌های فیزیکی در محل زندگی خود مراجعه کنند. اما در فروشگاه‌های اینترنتی موانع خرید تجهیزات پزشکی را از پیش روی مشتریان برداشتند. اول طب به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه تجهیزات پزشکی در ایران با برترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی لوازم پزشکی همکاری می‌کند. تمام تلاش ما در مجموعه اول طب رساندن محصولات با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا به دست مشتریان عزیز است. فروشگاه اول طب به آدرس اینترنتی avvalteb.com همراه شما در مسیر سلامتی و تندرستی است.

بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید تجهیزات پزشکی چیست؟