C:\Users\psh\Desktop\castrol-5w-30-engine-oil.jpg

F:\My Computer\Pictures\Engine-Oil-Change.jpg

امروزه روغن موتور های کاسترول یکی از پرفروش ترین روغن موتور های موجود در بازار ایران می باشند. کاسترول انواع مختلف روغن موتور را عرضه می کند که روغن موتور کاسترول مگناتک 10W40 و روغن موتور کاسترول مگناتک 5W30 روغن های مناسب برای خودرو های کیا و هیوندای می باشند

این روغن ها به صورت اورجینال و با بهترین قیمت بازار توسط کیاسرویس عرضه می شوند. انتخاب یک روغن موتور مناسب برای صاحبان خودرو یک دغدغه ی مهم است. زیرا کیفیت بالای روغن موتور می تواند تضمین کننده طول عمر و عملکرد مناسب موتور خودرو باشد. همانطور که می دانید در زمانی که موتور خاموش می شود، روغن موتور از قسمت های داخلی در جهت جاذبه ی زمین تخلیه شده و به سمت کارتل روان می شود. این امر موجب می شود تا هنگام روشن کردن موتور و گرم کردن آن، عدم وجود روغن کافی در محفظه موتور، به سلامت آن آسیب برساند. یک روغن موتور با کیفیت از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار است. چسبندگی بالای روغن موتور موجب می شود تا به دیواره و محفظه ی موتور بچسبد و سریع در جهت جاذبه ی زمین روان نشود.

از طرفی روغن هایی که از چسبندگی بالایی برخوردارند، دارای کیفیت پایینی نیز می باشند. این کیفیت پایین باعث اختلال و کندی در عملکرد موتور خواهد شد. بنابراین یک روغن موتور با کیفیت علاوه بر چسبندگی بالا باید گرانروی بالایی داشته باشد. کاسترول مگناتک 10W40 دارای گرانروی 10W40 و کاسترول مگناتک 5W30 دارای گرانروی 5W30 هستنداین روغن ها بهترین ویژگی های یک روغن موتور را دارند. این روغن موتور با کیفیت دارای مولکول های هوشمندی است که همانند یک لایه ی محافظ به قطعات حساس موتور می چسبند و لایه ی نازکی را جهت سر خوردن قطعات موتور بر روی هم ایجاد می کنند. همانطور که از نام این روغن موتور مشخص است می توان دریافت، مولکول های این ماده دارای خاصیت آهنربایی ضعیفی بوده و به تمام سطوح داخلی موتور می چسبد.

مهم ترین ویژگی های روغن موتور کاسترول

کیفیت بالای این روغن موتور باعث کاهش مصرف سوخت و استهلاک موتور خودروی شما خواهد شد. امروزه روغن موتور کاسترول در محفظه ی ۴ لیتری و 1 لیتری به بازار عرضه می شوند. کمپانی این روغن موتور های با کیفیت، برند کاسترول است و در تمام جهان شناخته شده می باشد. مهم ترین ویژگی هایی که باعث می شود تمام تعمیرکاران و صاحبان خودرو این روغن موتور را پیشنهاد دهند، وجود مولکول های هوشمند با خاصیت آهنربایی است.

C:\Users\psh\Desktop\44519c2613a7b88264fbe4c43a523ffeb78b562a_1639481938.jpg

روغن موتور کاسترول مگناتک 10w40

همان طور که می دانید ۷۵ درصد از استهلاک موتور خودرو مربوط به زمان استارت و گرم کردن آن است؛ این روغن موتور با خاصیت چسبندگی مناسبی که دارد، به قطعات داخلی موتور خودرو می چسبد و باعث کاهش این فرسایش خواهد شد. شرایط مختلف آب و هوایی در روان شدن یا سفت شدن روغن داخلی موتور تاثیر گذار است. روغن موتور کاسترول مگناتک در برابر شرایط آب و هوای مختلف کمترین تغییر را از خود نشان می دهد. این روغن موتور با کیفیت علاوه بر افزایش طول عمر قطعات داخلی موتور و محافظت از آن ها، باعث می شود در صورت نظافت موتور به راحتی از سطح آن پاک شده و دردسری ایجاد نکند.

خرید روغن موتور کاسترول

این روغن موتور با داشتن خاصیت روان کنندگی بالا برای موتور های بنزینی استفاده می شود. در گالن های پلاستیکی چهار لیتری و یک لیتری در بازار موجود می باشد. پایه این روغن نیمه سنتتیک و تمام سنتتیک است. تولید کننده این روغن ها برند کاسترول، محصول کشور فرانسه بوده و از استاندارد کیفیت SM برخوردار است. روغن موتور کاسترول مگناتک 10w40 و روغن موتور کاسترول مگناتک 5W30 دارای ویژگی های مشابهی هستند و مهم ترین تفاوت آن ها در میزان گرانروی می باشد.

برای خرید روغن موتور کاسترول مگناتک 10w40 و روغن موتور کاسترول مگناتک 5W30 می توانید به راحتی به وبسایت www.kiaservice1.ir مراجعه کنید. در وبسایت شرکت ما تمام قطعات، لوازم و مواد مورد نیاز برای تعمیر و محافظت از خودروی شما وجود دارد. شما می توانید با کارشناسان این مجموعه در هر ساعتی از شبانه روز ارتباط برقرار کنید و ضمن دریافت مشاوره در هر نقطه ای از ایران که باشید، سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. این شرکت وارد کننده و عرضه کننده انواع روغن موتور اورجینال است و کیفیت محصولات خود را تضمین می کند.

C:\Users\psh\Desktop\castrol-5w-30-engine-oil.jpg

روغن موتور کاسترول مگناتک 10w40

اهمیت روغن موتور مناسب در خودرو های کیا و هیوندای