بررسی قابلیت‌های گوشی Samsung A12 64ram4

گوشی سامسونگ A12 64 RAM4 یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های این برند در سال اخیر محسوب می‌شود و برای کسانی که نمی‌خواهند هزینه زیادی صرف خرید گوشی کنند اما از برند معتبر سامسونگ بهره‌مند شوند انتخاب مناسبی است. این گوشی که از میان‌رده‌های شرکت سامسونگ به‌حساب می‌آید با 64GB حافظه و ram4GB دارای صفحه‌نمایش 6/5 اینچ است. در این مقاله برای بررسی قابلیت‌های گوشی Samsung A12 64ram4  با ما همراه باشید تا تمام ویژگی‌ها و خصوصیات این محصول از شرکت  سامسونگ را به‌طور کامل بررسی کنیم.

ویژگی‌های اصلی گوشی Samsung A12 64ram4

نوع پردازنده این محصول mediatek Helio P35:CPU است. این تراشه از تراشه‌های ۱۲ نانومتری شرکت سامسونگ است که همراه پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای Cortex-A55 است. گوشی A12  با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت ram ارائه شده و می‌توانید از کارت حافظه جانبی نیز استفاده کنید. این گوشی با صفحه‌نمایش 6.5 اینچ با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل تصویر واضحی برای شما ارائه می‌دهد. باتری A12 یک باتری لیتیوم پلیمری دارای ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت است که قابلیت شارژ سریع را نیز دارد.

طراحی و رنگ گوشی Samsung A12 64ram4

شرکت سامسونگ این گوشی را در ۴ رنگ مشکی، سفید، آبی و قرمز تولید و روانه بازار کرده است. بدنه این گوشی با پوشش پلاستیکی مات به‌گونه‌ای طراحی شده است که جای لک و اثر انگشت روی آن نیفتد. این گوشی با ۲۰۵ گرم وزن و ۱۶۴ میلی‌متر طول و 75/8 میلی‌متر طراحی شده است. دکمه پاور و دکمه‌های ولوم صدا در لبه سمت راست قرار دارد و در لبه سمت چپ اسلات microsd برای سیمکارت قابل مشاهده است. در لبه پایین گوشی، جک 3/5 میلی‌متری و USB-C وجود دارد. در پشت گوشی، دوربین را ملاحظه می‌کنید که لنز چهارگانه دارد و همچنین لوگوی شرکت در پایین درج شده است.

رنگ‌بندی گوشی Samsung A12 64ram4

صفحه‌نمایش گوشی Samsung A12 64ram4

گوشی A12 با صفحه‌نمایش 6/5 اینچ و پنل PLS IPS، وضوح تصویر مناسب و جلوه رنگ خوبی دارد. اندازه صفحه‌نمایش استاندارد است و قابل‌استفاده برای تماشای فیلم، وب‌گردی و حتی بازی است. در بررسی قابلیت‌های گوشی Samsung A12 64ram4 می‌توان گفت صفحه‌نمایش خوب این گوشی یکی از ویژگی‌های بسیار عالی آن است.

صفحه‌نمایش 6/5 اینچ گوشی Samsung A12 64ram4

باتری گوشی Samsung A12 64ram4

منبع انرژی گوشی A12 یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که می‌توان با آن یک روز کامل را سپری کرد. طی ۳۰ دقیقه ماندن گوشی در شارژ ۲۰ درصد باتری پر می‌شود؛ یعنی حدود ۳ ساعت طول می‌کشد تا باتری گوشی کامل پر شود. یکی از قابلیت‌های گوشی سامسونگ a12 با حافظه 64 برخورداری باتری گوشی از فناوری شارژ سریع است.

دوربین گوشی Samsung A12 64ram4

پشت گوشی چهار دوربین قرار دارد که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل است و قابلیت ضبط ویدئو باکیفیت FHD در ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. باتوجه‌به قیمت گوشی، کیفیت دوربین بسیار مناسبی دارد که از قابلیت‌های گوشی سامسونگ a12 با حافظه 64 به شمار می‌رود.

دوربین 48 مگاپیکسلی با چهار لنز

قیمت گوشی Samsung A12 64ram4

باتوجه‌به افزایش سرسام‌آور قیمت گوشی‌های موبایل در اکثر برندهای معتبر، یافتن گوشی با قیمت مناسب که کیفیت خوبی نیز داشته باشد می‌تواند موفقیت بزرگی محسوب شود. از بین برندهای مختلف گوشی، شرکت سامسونگ یکی از معتبرترین برندها به شمار می‌آید که حتی می‌توان گفت از نظر قابلیت استفاده در کشور ما این برند برترین برند گوشی است. در بین گوشی‌های سامسونگ باتوجه‌به اینکه گوشی‌های میان‌رده قیمت مناسبی دارند، برای داشتن خرید اقتصادی انتخاب A12 بسیار عالی است. قیمت گوشی Samsung A12 64ram4 در بازار از حدود ۳۸۳۰۰۰۰ تا ۴۹۹۰۰۰۰ در نوسان است. پس با دنبال‌کردن بررسی قابلیت‌های گوشی Samsung A12 64ram4 و صرف هزینه مناسب می‌توانید این گوشی را تهیه کنید.

نتیجه‌گیری

باتوجه‌به بررسی قابلیت‌های گوشی Samsung A12 64ram4 می‌توان نتیجه گرفت برای داشتن یک گوشی باکیفیت و خرید مقرون‌به‌صرفه انتخاب این گوشی بسیار عالی است. گوشی A12 با حافظه ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت و اندروید 10 دارای صفحه‌نمایش 6/5 اینچ دارای پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای است. با ۱۰۰ درصد باتری این گوشی می‌توان یک روز کاری را سپری کرد که می‌توانید باتوجه‌به داشتن قابلیت شارژ سریع، به‌سرعت باتری آن را شارژ کنید. این گوشی را در چهار رنگ زیبای مشکی، سفید، قرمز و آبی می‌توانید تهیه کنید و از امکانات آن بهره‌مند شوید.

بررسی قابلیت‌های گوشی Samsung A12 64ram4